Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com138 US$
Priceline138 US$
Hotels.com139 US$
Expedia.com139 US$
eDreams138 US$
Hurb155 US$
Beoordeeld op 7 december 2017

Dit Hotel ligt op loopafstand van heel veel activiteiten en ook van het Metrostation.
Dit Hotel behoort tot de Mariott keten. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel .
Het is een vrij nieuw hotel en de kamers zien er netjes uit. Wij hadden een suite en dan heb je een zit- en eetkamer met een keukentje, magnetron, kleine ijskast en borden, glazen en bestek. Het enige nadeel dat wij ondervonden, was dat het wat gehorig is.
Ontbeten bij Manhattan Restaurant en gedineerd bij het Spencer's Resto Lounge Restaurant. Zowel ontbijt als diner waren heel goed verzorgd door erg vriendelijk personeel. Op de dag van ons vertrek, heeft een frontdesk medewerkster ons een short cut gewezen naar het Station. Dat was zeer welkom. Wij waren inderdaad vrij snel bij het station. Zeer aan te bevelen hier te logeren.

Kamertip: Meestal op de hogere etages heb je een betere view.
Datum van verblijf: november 2017
Brad L, Guest Relations Manager van Delta Hotels Vancouver Downtown Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2017

We zijn zeer tevreden om te weten dat je een aangenaam verblijf gehad hebt. We kijken uit naar uw terugkeer.

Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel is dit en wat een leuk team of mensen hebben ze en dit hotel zit midden in downtown van vancouver met een eigen parkeer plekken voor de gasten de kamers zijn zeer ruim van opzet 2 flat screens op de kamer en probeer zo hoog mogelijk te zitten met je hotelkamer omdat je dan een mooi uitzicht heb over de stad
Kortom alleen maar pluspunten voor dit hotel

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 31 juli 2017

Dear Gerard d,

Thank you for taking the time to review our hotel.

I am so pleased you enjoyed your stay with us and I hope to welcome you back again soon.

Kind Regards,
Jennifer

Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk en behulpzaam personeel, staan altijd klaar voor een woordje uitleg of om je te helpen waar nodig. Als welkomstgeschenk hebben we een lekkere cookie gekregen. De parking was naast het hotel, je kan kiezen tussen self-parking of valet parking, wat je het liefste hebt. Wij hadden een kamer op de 15de verdieping. In de zetel naast het raam hoor je wat geluid van het verkeer maar eens je in je bed ligt hoor je hier niets meer van. Zeer propere kamer met een ijskastje, bestek, borden en een microgolfoven wat altijd handig is meegenomen. Een aanrader voor iedereen die Vancouver wil bezoeken want het hotel is ook gelegen op wandelafstand van verschillende interessante plekken.

Datum van verblijf: juni 2017
Sarah A, Room Operations Supervisor van Delta Hotels Vancouver Downtown Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2017

Dear Tom S,

Thank you for your wonderful review of our hotel. I am so pleased to hear that you thoroughly enjoyed your stay. It sounds like you had a opportunity to stay in one of our kitchenette rooms which includes the extra utensils, and I am glad you found it useful during your stay. Thank you once again for choosing to stay at the Delta Vancouver Downtown Suites, and thank you for recommending us!

Sincerely,
Sarah

Beoordeeld op 8 september 2015 via mobiele applicatie

Kamers zijn netjes, schoon en groot. Vancouver is geweldig en Delta ligt op loopafstand van de betere hotspots. Gastown, Stanley Park en de boulevard om de hoek. Top restaurants zijn hier in grote getale. Bovenal is de service van het hotel uitmuntend. Wij zijn heel goed geholpen tijdens het verblijf en voor de verdere reis. Ze staan echt garant voor een fantastisch verblijf!

Datum van verblijf: september 2015
Brad L, Guest Relations Manager van Delta Hotels Vancouver Downtown Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2015

Dank u zeer voor het kiezen om te verblijven met ons en het nemen van de tijd dat u uw feedback met ons te delen .

Beoordeeld op 27 juni 2015

Delta Suites ligt in Downtown Vancouver, op loopafstand van de cruise terminal en de eindhalte (Waterfront) van de skytrain vanaf het vliegveld. Onze kamer was een kleine suite, gelegen op een hoek van de 10e verdieping. Ramen in de buitenmuren besloegen de complete wand en zorgden voor een mooi uitzicht en een leuke sfeer. Uitstekende bedden, goede badkamer.
Bij de hoofdingang aan de W.Hastings Street is geen parkeergelegenheid en loopt een brede trap naar de lobby. Twee maal rechtsaf is een doorsteek naar een parkergarage en een tweede ingang. Hier kan men rustig een auto uitladen en op het niveau van de lobby naar binnen wandelen. Voetgangers vinden deze ingang vanuit de Seymour Street. Het hotel heeft een ontbijtrestaurant, waar men alleen a-la-carte kan ontbijten, Goed maar aan de dure kant. Voor de lunch of diner is er een kleine kaart. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging tov het centrum en openbaar vervoer is uitstekend. Tegenover het hotel ligt het Harbour Centre met een draaiend restaurant op 150 meter hoogte.

Kamertip: Aan de kant van Seymour Street is het gezoem van de energiecentrale van het hotel. bij open raam hinderlijk hoorbaar (kamer op de 10e).
Datum van verblijf: mei 2015