TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 4 oktober 2018

We hadden een mooie grote kamer met 2 x een 2-persoonsbed. Het is schoon en dicht bij de haven voor de cruise boot. Het ontbijt is erg simpel, een stukje kaas is niet te vinden. De inrichting doet de hotelnaam eer aan, victoriaanse items komen overal terug.

Kamertip: Sommige kamers hebben gedeeld sanitair.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2017

Tof gerenoveerd hotel, maar heel veel lawaai. Ze hebben wel oordopjes beschikbaar. De eetzaal is klein, maar ze bieden de mogelijkheid om op de kamer te ontbijten. Vriendelijk personeel. Parking aan het hotel was wel ok

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 september 2016

Locatie is perfect en de kamer zelf is ook goed. We hadden 2 nachten zeer veel last van lawaai, zowel van straatlawaai als lawaai op de gang en andere kamers. Personeel was niet altijd even vriendelijk, ontbijt is echt niet de moeite.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Kamer is enorm klein. (Prijs was dan ook wel oké.)

Wij hebben een kamer geboekt waarbij we onze badkamer moesten delen.
Op zich zijn de kamers en de badkamer mooi en enorm proper!

Enkel hadden wij enorm veel nachtlawaai en was het SNIK heet. (Overdag was het die dag 24C)
Er was een ventilator voorzien maar dat kon de warmte niet wegnemen.

We waren dan ook blij dat we hier maar 1 nacht geboekt hadden.
Met onze Roadtrip hadden we uiteindelijk 1 dag langer in Vancouver gepland, met gevolg moesten we een oplossing zoeken voor 1 nacht.
Hadden we dit 4 nachten geboekt, zouden we na 1 maand reizen niet uitgerust huiswaarts keren.

Ontbijt was niet veel en veel te weinig plaats. We hebben in de lobby ons croissantje opgegeten.
Ontbijt was dan ook gratis, dus mogen we op zich niet klagen ;-)

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 september 2015 via mobiele applicatie

Leuk hotel met prima ligging. Je moet wel de prijs en het bouwjaar van het hotel in je achterhoofd houden. Er zijn echter een paar kleine dingen die de eigenaren zouden kunnen doen om het verblijf beter te maken . Op de kamer een waterkoker ipv een koffie apparaat zodat je ook thee kunt maken. Daarnaast is het ontbijt wel erg karig, liever wat uitgebreider tegen betaling dan het huidige ontbijt

Datum van verblijf: september 2015