Gratis annuleren tot 20/08/22
Hotels.comUS$ 373
PricelineUS$ 373
ZenHotels.comUS$ 417
Beoordeeld op 10 september 2017

Check in iets onpersoonlijker dan bij andere hotels.
Werd onmiddellijk upgrade aangeboden ( tegen betaling).
Hotel is ideaal gelegen, parkeren is erg duur
Kamers zijn zeer ruim even als badkamer, wel horig , wij konden onze buurman horen telefoneren.
Bar is zeer gezellig, heel vriendelijke bediening , hebben ons uitstekende tips gegeven ivm restaurants .
Restaurant is ook heel gezellig , hebben hier alleen ontbijt genomen . Ontbijt is heel verzorgd en uitgebreid ( mag ook wel voor de prijs)

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Zeer goede lokatie, centraal waardoor de meeste toeristische attracties te voet te bereiken zijn.
Stationsgevoel aan de receptie maar vlotte check-in.
We hadden een clubkamer geboekt waardoor we toegang kregen tot de lounge met ontbijt, gratis dranken ( op uitzondering van alcoholische dranken ), hapjes en lichtere maaltijd in de vooravond.
Mooi uitgeruste kamers, ik miste wel voetslippers maar deze heb ik nergens in een hotel tijdens onze rondreis gezien.
Uitzonderlijk vriendelijk personeel in de lounge.
Gemak van valet parking.
Onze kamer lag op een van de hoogste verdiepingen, toch heeft men matig geluid van de straat.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 maart 2017 via mobiele applicatie

Locatie is perfect, kamers zijn groot en schoon. Personeel is erg behulpzaam. Ik kreeg meteen een upgrade naar een grotere kamer omdat ik5 nachten hier bleef. Happy hour is ook goed, iedere weekdag van 16 tot 18u.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 november 2016

Door de centrale ligging van dit hotel, is het een prima uitvalsbasis. Het hotel is best groot maar het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De kamer werd uiteraard iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is van een bijzonder hoog niveau maar is wel prijzig. Wifi werkt er overigens perfect.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Weinig sfeervol hotel wel geschikt als uitval basis voor Vancouver maar verder erg zakelijk. Deden erg moeilijk omdat mijn creditcard niet genoeg credit gaf om volledige 8 dagen voor te reserveren. Kamer keurig en prima bed. Mijn uitzicht op Vancouver was prachtig vanaf 32e verdieping

Datum van verblijf: oktober 2016