94 US$
Official Hotel108 US$
Booking.com108 US$
StayForLong119 US$
Beoordeeld op 17 januari 2017

Ideale uitvalbasis voor een bezoek aan Vancouver. Alles aan dit hotel komt leuk over. De kamer was aan de kleine kant, maar zeer netjes en wie zit er trouwens op zijn kamer als je in een stad als deze bent? Ook leuk verpozen is het in de tropische tuin...die helemaal misplaatst schijnt te zijn, maar juist dat leuke extra aan dit hotel geeft. De auto staat netjes en veilig onder het hotel geparkeerd en kost je dus een pak minder dan openbaar parkeren. Alles is op loopafstand. Dit wordt beslist opnieuw mijn hotel bij mijn volgende bezoek. Wij waren hier met vrienden eind november en de kamers waren zo warm dat we met ons raam open geslapen hebben, stadsgeluiden vielen prima mee omdat de kamers allemaal op de binnenkoer uitkomen...

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 26 september 2016

Een modern en fijn hotel in jaren zestig stijl met veel hedendaagse extra's: gratis wifi, gratis Nespresso koffie en apparaat op de kamer, gratis flesjes water en een koelkast geheel voor je eigen gebruik. Kleine badkamer maar wel van alle gemakken voorzien. Het personeel is bijzonder, vriendelijk, persoonlijk en behulpzaam. De gratis te gebruiken fietsen zijn erg handig! Leuke binnentuin in het hotel een rustige lounge omgeving, midden in het centrum van de stad. Volgende keer zeker weer naar dit hotel!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 29 oktober 2015

Zoekend naar een hotel voor 5 dagen in Vancouver uitgekomen bij dit hotel. Heel centraal en je krijgt er een gratis fiets bij. Dit was erg handig, want je bent lekker buiten en overal erg snel. Er zijn redelijk wat fietspaden door het centrum en Stanley Park is leuk met de fiets!
Het hotel personeel is zeer vriendelijk ( net als alle Canadezen ) en weet leuke insider tips. Vraag ze dus ook!
Het hotel zelf is basic, maar netjes en de prijs is goed. Je krijgt een mooie kamer met alle gemakken.

Wij zouden er zo weer heen gaan!

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 14 september 2015

Een nette kamer maar het was ontzettend gehorig wat betreft straatlawaai. En het was koud en de verwarming kon niet aan worden gezet. We konden wel een extra deken krijgen.
De gratis fietsen zijn fijn maar de 3 exemplaren die we hebben geprobeerd/ gebruikt was allemaal wat mee.
Wel een aardige receptie. M.i. hiermee te duur voor wat wordt geboden.

Kamertip: Misschien minder geluidsoverlast aan de achterkant?
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 18 augustus 2015

Dit hotel is heerlijk kleurrijk en vrolijk . Het heeft een superligging. Davies street met alle leuke restaurantjes ligt op paar minuten afstand lopen. Echt midden in het centrum. We hadden een kamer met 2 tweepersoonsbedden. Heerlijk groot....Badkamer niet goed schoon (haren in afvoerputje)...maar na een poetsbeurt de dag erna was alles mooi in orde. Nespresso apparaat op de kamer is een aanwinst....net als de grote platte tv.....heerlijk. Personeel is super aardig en doet alles om het je naar de zin te maken. Door de mooie tuin met palmen lijkt het een kleine oase in de stad.

Datum van verblijf: mei 2015