2 personen bekijken dit hotel
Hotels.com533 US$
Expedia.com533 US$
Hurb544 US$
Beoordeeld op 25 oktober 2017

We verbleven twee keer achter elkaar in twee weken in het Fairmont Pacific Rim. De eerste keer dat we incheckten waren we verbluft door de moderne en strakke inrichting maar schrokken we van de herrie in de lobby en de bar. Het hotel is gebouwd met veel harde materialen namelijk en de live muziek iedere avond in de hal is te luid waardoor een gesprek aan de bar onmogelijk wordt. Gelukkig is er op de eerste verdieping een cocktailbar die iets rustiger is. Verder geweldig. Behulpzame mensen, leuk restaurant, geweldige kamer, geweldige badkamer. Geweldig uitzicht. De tweede keer kregen we een upgrade naar de gold club. Dit is een hotel in een hotel met een eigen loungeruimte met honesy bar,een eigen incheckbalie en een eigen ontbijtzaal met ontbijtbuffet dat inbegrepen is in de boeking. We gaan zeker andere fairmont hotels boeken als deze beschikbaar zijn.

Kamertip: Hoger gelegen kamers hebben het mooiste uitzicht
Datum van verblijf: oktober 2017
FairmontPacificRim, General Manager van Fairmont Pacific Rim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2017

Thank you for your kind compliments and feedback on your recent stay with us. We are thrilled to know you were impressed by our guest rooms, our Botanist Bar, customer service, as well as our Fairmont Gold Floor. We sincerely appreciate your comments with regards to the music in our lounge and we will share this with our leadership team. We look forward to welcoming you back to Fairmont Pacific Rim on your next visit to Vancouver!
Jens Moesker
General Manager Fairmont Pacific Rim & Regional Vice President, Pacific Northwest

Beoordeeld op 2 oktober 2017

Vancouver heeft veel hotels ook veel fairmont hotels. maar de pacific Rim ligt wel heel mooi aan het water met een schitterende blik op het water. super vriendelijk personeel en een keuken om van te dromen

Datum van verblijf: oktober 2017
FairmontPacificRim, Manager van Fairmont Pacific Rim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2017

We are so glad to hear that you regard us as one of the best hotels in Vancouver, and we are excited for the opportunity to welcome you again soon!
Marc Wawrin
Director of Operations, Fairmont Pacific Rim

Beoordeeld op 19 september 2017

Als returning customer hebben we opnieuw genoten van ons verblijf in de Pacific Rim. Fijne kamer, prima ontbijt, zeer goede house keeping, geode service, etc. De muziek in de benedenruimte moet echter verdwijnen. Je kunt hier geen gesprek voeren. Wij zijn weggebleven uit deze ruimte en dus kost dit u omzet.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
FairmontPacificRim, Manager van Fairmont Pacific Rim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2017

Bedankt voor uw beoordeling.

Marc Wawrin
Director of Operations, Fairmont Pacific Rim

Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Top hotel, perfecte ligging. Mooie luxe kamers en uitstekende service.
Pool view kamer is zeer geschikt voor kinderen.
Tv in de spiegel van de badkamer, met iPad kun je alles bedienen/bestellen in je kamer. Zelfs gordijnen gaan automatisch. Leuke open haard op je balkon. Zithoeken bij het zwembad met een televisie!

Datum van verblijf: juli 2016
FairmontPacificRim, General Manager van Fairmont Pacific Rim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2017

Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back to Fairmont Pacific Rim soon!
Frederic Bellone
Hotel Manager, Fairmont Pacific Rim

Beoordeeld op 5 januari 2016

Een perfect hotel om te verblijven in Vancouver. Fantastische service met een zeer prettig persoonlijk tintje zonder overdreven te zijn. Het uitzicht op de bergen en de vliegtuigjes is super en de locatie ook. En ook als er een klein dingetje mis gaat (de roomservice bestelling via de ipad was helaas niet juist doorgekomen) dan wordt dit ruimschoots goedgemaakt. Bij het volgende bezoek aan Vancouver komen we hier zeker terug.

Datum van verblijf: december 2015
FairmontPacificRim, General Manager van Fairmont Pacific Rim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2016

Thank you for taking the time to share your experience and feedback on TripAdvisor from your recent stay. We are disappointed to hear you experienced challenges with your in-room dining order however we are thrilled to hear we were able to provide a solution and that you enjoyed the hotel amenities. We look forward to welcoming you back soon.
Philip M. Barnes