3 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Official Hotel
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor vr 22 mrt.
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Goed hotel, vriendelijk personeel en op geweldige locatie. Het hotel bevindt zich downtown vlakbij allerlei winkels en eettentjes. Ontbijt mogelijkheden genoeg in omgeving hotel.
Tip huur een fiets bij bikesonrobson in Robsonstreet. Prima tarief en goede fietsen. Wij hebben de seawallroute gefietst via Stanleypark richting sciencepark en Granville Island

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Coast Hotels
Jessica D, Manager van Coast Coal Harbour Vancouver Hotel by APA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2017

Dear Marcel L,

Thank you for sharing your experience about your stay at the Coast Coal Harbour Hotel and for the amazing five star review.

We truly appreciate your feedback and the recommendation. We hope to see you again soon.

Regards,
Jessica D.

Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

Een goed en meer dan degelijk hotel gelegen in het centrum van Vancouver, vlak aan het water en dichtbij alles. We waren zeer tevreden over de service en alles was in orde voor ons.
Persoonlijk vond ik het ontbijt een groot plus punt en was er voor ieder wat wils. Het minpunt daarentegen was voor mij de kleine bedden. Vanaf je een kamer hebt met meer dan 2 personen word je in een bed gelegd dat veel te klein is voor twee volwassen mensen. Voorts waren de kamers altijd proper en in een goede staat.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Jessica D, Manager van Coast Coal Harbour Vancouver Hotel by APA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Dear Simon_Rcm,

Thank you for sharing your experience about your stay at the Coast Coal Harbour Hotel and for the review.

We truly appreciate your feedback.

Regards,
Jessica D.

Beoordeeld op 28 oktober 2016

Goed hotel.zeer tevreden Ontvangen door zéér vriendelijk personeel. Kamer met deels zicht over de havenbaai, netjes en comfortabel. Hotel goedgelegen, op wandelafstand van het stadscentrum. We komen hier zeker weer terug

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 10 oktober 2016

We verbleven hier één nacht tijdens onze rondreis door West Canada. Er is alleen valet parking mogelijkheid bij dit hotel (dus geen selfp parking). Kamer die wij kregen was erg ruim (want was een kamer die voor minder valide mensen geschikt is). Wifi is snel en gratis tijdens het verblijf. Ontbijt (alleen a la carte mogelijkheid) was zeer goed en ruim voldoende. Locatie is centraal gelegen, dicht bij Canada place en de haven. Stanley park is op loopafstand. Tijdens een regenachtige dag kregen we keurig een paraplu van het hotel aangeboden.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Enorm proper hotel.
Kamers zijn ruim (superior kingsize bed)
Veel licht inval... en leuke view. En voor een welverdiende nachtrust heb je de mogelijkheid om de kamer volledig donker te maken.

Fijne medewerkers, enorm behulpzaam.
(Bagage)

Centraal, kortbij het water als ook Stanley Park. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2016