TripAdvisor

vanaf 131,31 US$
vanaf 87,59 US$
vanaf 119,73 US$
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Je moet wel wat overhebben om er te geraken. Je rijdt eerst richting Lake Louise en dan is de weg afgezet richting Moraine. Er is niet zoveel parkeerplaats dus zo’n 11 km van tevoren kan je enkel de weg inslaan als er een auto vertrekt. Ze tellen de auto’s die naar beneden komen. Enkel vanuit Lake Louise kan je de weg inslaan als er net dan een auto vertrekt. Soms wordt de wegblokkade pas opgeheven om 20u. Je moet dus een serieuze portie geluk hebben of met de shuttle bus gaan. Aan Moraine is het ook druk en sommige toeristen gedragen zich als cowboys door de berg rotsen op te klimmen ipv het rockpiletrail te volgen. Maar dit alles neem je er gewoon bij als je het mrachtige meer ziet. Nog nooit heb ik zo’n mooie kleur gezien. Je kan er ook een kano huren.

Beoordeeld op 30 juli 2018

Het uitzicht over Moraine Lake en de omliggende bergen is adembenemend. Tip voor tijdens drukke zomermaanden: zorg dat je deze plek voor 7u of na 19u bezoekt, anders heb je grote kans dat de parking volzet is en dat je er niet naar toe kan.

Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

We kwamen hier na 17u omdat de drukte dan wat minder zou zijn. Eerst mochten we de parking niet op omdat deze vol zou zijn maar na een tweede keer voorbij rijden, vonden we wel een plekje! Ondanks de drukte is het iets wat je moet gezien hebben. Wij vonden het ook mooier dan Lake Louise (wat uiteraard ook fantastisch is). Het water is onwaarschijnlijk blauw en je kan het meer bekijken vanuit verschillende uitkijkpunten.

Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch mooi meer en uitzicht. Op de ene plaats is het meer groen en op een andere plaats weer mooi blauw van kleur.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij waren vroeg opgestaan (dachten we) en arriveerden om half 8 's ochtends bij de Moraine Lake road. Helaas toen al afgesloten.