Beoordeeld op 6 juli 2020

Fijn hotel, lekker gezwommen, heerlijk gedineerd en het ontbijt was ook super. Enige minpunt waren de bedden, we konden doordat het 2 aparte bedden waren niet lekker tegen elkaar aanliggen omdat je dan in een spleet lag.

Beoordeeld op 5 juli 2020

Wij hebben 5 juli een overnachting geboekt in hotel Breukelen en wij zijn ook in het restaurant gaan eten. Eten was lekker en goed verzorgd. De bediening stelde ons helaas erg teleur. Meerdere keren lang moeten wachten op service en bediening kwam nauwelijks aan de tafel. Wij hebben geen tweede keer drinken kunnen bestellen, omdat de bediening simpelweg niet aan onze tafel kwam. De rekening uiteindelijk aan een andere serveerster gevraagd. Wij vonden dit erg jammer, omdat het eten ons wel goed gesmaakt had. Het restaurant zag er ook netjes en verzorgd uit.

Beoordeeld op 5 juli 2020

Bij het inchecken niet de kamer gekregen die ik had geboekt vanwege ''mankementen''. We wilden graag uitslapen tot 10u maar werden al vroeg gewekt door de housekeeping die onze kamer binnen kwam. Daarna last van de luide stofzuigers. Het feestpakket van 15 euro was uitermate teleurstellend. Stuk of 7 ballonnetjes half opgeblazen op de grond gegooid.

Beoordeeld op 5 juli 2020

Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte, het zwembad is een aanwinst en het restaurant binnen/buiten is super gaaf modern ingericht met mooie materialen van hout en goed zittende stoelen wat wij belangrijk vinden,

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 5 juli 2020

Mooi hotel, luxe uitstraling. De kamer was fijn en mooi, met een goed bed. Badkamer prima, prettig dat alle benodigdheden/ producten aanwezig zijn. Het ontbijt is geweldig, echt genieten. De vriendelijkheid van medewerkers vonden wij wat wisselend (persoonsafhankelijk dus).