“Zo hoort een echte Pizza te zijn!”
Beoordeling van Pizza Beppe

Pizza Beppe
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 19 Restaurants in Breukelen
5 weken geleden beoordeeld

Na wederom een heerlijke vakantie in Italië al jaren op zoek naar een echte Napolitaanse Pizza ipv die standaard pizza's die ze overal serveren. Tijdens het fietsen kwamen wij 's avonds toevallig op het plein in Breukelen terecht. Napolitaanse Pizza!! Vol verwachting plaats genomen op een comfortabele bank buiten. Wat een leuke spontane en alerte bediening. Een Margherita en een Quattro Stagioni besteld. Wat een feest was dat!! Ik durf oprecht te zeggen, beter dan dit heb ik ze nog niet gegeten in Nederland en is echt zoals ik ze ook uit Italië ken. Grazie Pizza Beppe, tot snel!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Was weer bellissima gisteravond bij Pizza Beppe… Sowieso heerlijk om om de hoek een echt goeie Italiaanse pizza te kunnen eten in een restaurant waar het ook gewoon gezellig is!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke mensen werken hier en wat hebben we heerlijk gegeten met een mooie wijn er bij.
De inrichting ook erg mooie en sfeervol.

19 augustus 2021 beoordeeld

Heerlijk ontspannen sfeer met een goede pizza en een lekker glas wijn! Als dessert de tiramisu genomen, alles was echt zo lekker! En dan ook nog super toffe stijling!

19 augustus 2021 beoordeeld

Als groot pizza liefhebber heb ik laatst voor mijn familie 3 heerlijke pizza’s afgehaald! Ook de tiramisu was super! Nog onwijs staan lachen met de pizzabakker bij de pizza oven. Fijn dat er z’n tentje in de buurt is ❤️✌

Reizigers die Pizza Beppe bekeken, bekeken ook

Breukelen, Utrecht Province
Breukelen, Utrecht Province

In Pizza Beppe geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.