“Eten altijd prima helaas treurige bediening”
Beoordeling van Loetje Breukelen

Loetje Breukelen
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Breukelen
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten altijd prima helaas bediening was treurig.

Te gemaakt, niet gemeend gastvrij.

Mijn vraag om iets uit een gerecht weg te laten met verzoek iets anders toe te voegen werd bot met NEE! beantwoord. Het was niet iets onmogelijks hoor vrij simpele vraag en had er ook wat voor willen betalen. Dit was overigens tijdens de lunch geen overvol restaurant.

Daarna nog heel lang moeten wachten voordat we dessert konden doorgeven dat de trek verdwenen was. Wel popiejopie rondlopen. Dit personeel kun je missen.

Gelukkig konden we bij een aardige collega afrekenen.

Datum van bezoek: maart 2020
Loetje_Groep, Marketing van Loetje Breukelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2020

Beste VivelaVie, heel hartelijk dank voor uw eerlijke review. We zijn blij om te horen dat het eten gelukkig naar wens is geweest. Wel spijt het ons om te horen dat wij helaas geen gastvrije indruk bij u achter hebben kunnen laten, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Natuurlijk is het altijd mogelijk om bepaalde ingrediënten weg te halen, helaas is het afhankelijk van welke toevoeging u aan het gerecht wilt, soms wat lastiger. Dit aangezien wij helaas maar enkele, veel voorkomende toevoegingen in onze kassa hebben staan, en hier niets anders voor aan kunnen slaan. Natuurlijk zou zoiets op zijn minst netjes medegedeeld kunnen worden en verder gezocht worden naar een eventuele mogelijkheid, onze excuses hiervoor.
Wel zijn wel blij om te horen dat bij het afrekenen een andere collega wel een fijne indruk achter heeft kunnen laten. Hartelijke groet, Lisa van Team Loetje

1 maart 2020 beoordeeld

Als je van een goed stuk vlees houdt moet je echt bij Loetje zijn. Ze hebben voor de anderen in het gezelschap wel alternatieven maar de hoofdmoot is toch wel BIEFSTUK. Constante kwaliteit kunnen wij wel zeggen omdat wij wel vaker hier komen. Het is hier altijd druk. Het personeel is vriendelijk. Voor vleesliefhebbers is Loetje het adres.

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch met biefstuk, zoals Loetje dat overal en altijd goed doet. Broodje erbij, plus appelmoes voor de vitamines haha ! Keurige service die ook voor deze snelle lunch attent en efficiënt is.

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met zijn 8en heerlijk gegeten bij Loetje. Toen we de reservering maakte voor 17u (we hadden twee kleine kinderen bij ons) werd ons wel verteld dat we wel om 20u weer weg moesten omdat ze dan de tafel weer nodig hadden. Komt wat onvriendelijk over maar geen zorgen...de bediening en keuken is dermate snel dat je meer dan genoeg tijd hebt voor drie gangen. Alle gerechten waren echt enorm goed. Bediening vriendelijk en attent! Goede ambiance! Na het afrekenen zagen we dat er een gerecht teveel op de rekening stond en dat werd ook direct geregeld! Echt een aanrader! Komen graag een keer terug!!

11 februari 2020 beoordeeld

Wie kent Loetje niet. Heerlijke biefstukken in allerlei formaten en smaken. Breukelen heeft onze voorkeur omdat er altijd nog wel een tafeltje is.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Loetje Breukelen bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province
Breukelen, Utrecht Province

In Loetje Breukelen geweest? Deel je ervaringen!