204 US$
Gratis annuleren tot 21/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
261 US$
eDreams204 US$
FindHotel261 US$
Trip.com147 US$
Beoordeeld op 8 november 2020

Alweer heerlijk 3 weken `gewoond ` in jullie top plek ! Beach Front Room was weer geweldig. Al de 5 keer de laatste 2 jaar ! Ook onze huwelijksreis. Altijd super welkom met lekker drankje op de kamer ! Voor ons de beste plek op Curaçao !!!

Datum van verblijf: augustus 2020
Papagayo Curacao, General Manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2020

Dear Frank,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us and thanks for always choosing Papagayo Curacao!

We look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel!

Beoordeeld op 7 november 2020

Uitstekend hotel waar ik zo weer naar terug zou gaan. Vooral de ligging aan het strand en de bar zijn uitstekend. Het ontbijt zou echter veel beter kunnen. Voor dat geld heb je weinig keus en zit je lang te wachten. Een buffet zou beter zijn. De sportschool is top, verder alle voorzieningen erg goed.

Dear Robert,

Thank you for taking the time to post your nice review of Papagayo Beach Hotel. It’s great to know you enjoyed your time with us, and we look forward to impressing you again on your next trip. Our breakfast used to be a buffet but due to Covid we change it "A la carte".

We look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel!

Beoordeeld op 27 oktober 2020

Het was een fijn verblijf.
En vriendelijke personeel.
Locatie was ook goed veel te doen.
Daarnaast voor de corona tijd was alles goed geregeld. Er was genoeg de gegevenheid om de handen te desinfecteren

• Reistype: Reisde alleen
Papagayo Curacao, General Manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2020

Dear Gabriella,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you (reservations@papagayo.com), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel!

Beoordeeld op 26 oktober 2020

Samen met mijn vrouw hebben we hier 8 dagen geslapen en is ons uitstekend bevallen. De appartementen waren goed schoon, lekker ruim en meer dan voldoende kastruimte. Daarnaast was er een voor hotelkamer begrippen een grote koelkast waar je bijvoorbeeld je ontbijtproducten in kan bewaren.

De locatie was super, binnen 2 minuten loopafstand ben je op het strand en de verschillende strandtentjes.

Minpuntje is de aanwezigheid van de Leguanen, Ze zijn vrij groot en brutaal.

Verder was het genieten en voor herhaling vatbaar!!

Dear Dirk Jan K,

Beoordeeld op 24 oktober 2020

Positief:
- mooie design
- vriendelijk strand en horeca personeel
- aan het strand*
* Complimenten aan Fritz van horeca op strand erg vriendelijke en behulpzame man

Negatief:
- Front Office Personeel beloofd late checkout en zegt de volgende ochtend vrolijk dat je om 12u eruit moet. Niet in oplossingen denken en alternatieve.
- Menu keuze dinner en lunch mag wel enkele gezonde alternatieven krijgen
- schaduw op strand/infinite pool is beperkt
- geen opfris mogelijkheid voor je vlucht zoals Chogogo en Livingstone wel hebben.

Opzich een positieve ervaring gehad hier alleen de laatste dag is redelijk verziekt dat wij op tijd de kamer uit moesten. Front Office heeft mij echt teleurgesteld wat ipv een dikke 9 was is nu een 6,5. Voldoende maar zou niet terug komen.

Dear 838brandonv,

Thank you for your review and for sharing your experiences with us.
We cannot imagine our front desk officers to have been rude and uninterested in your needs and we hope to rectify that if you visit Curacao again.

We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back soon.

Sunny regards,