284 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
WIOL.com
Expedia.com261 US$
Hotels.com261 US$
eDreams284 US$
Beoordeeld op 13 december 2020 via mobiele applicatie

1. The good: De huisjes zijn heerlijk ruim en vooral de grote veranda is een genot. Ook fijn dat de koelkast bij aanvang gevuld is. Verder een goede handdoekenservice, klamboes etc. Het personeel is ook allemaal erg vriendelijk. De ligging is top op loopafstand naar het strand.

2. The bad: De huisjes mogen wel eens een opfrisbeurt krijgen; een nieuw keukenblad, een likje verf, de deuren naar de veranda gaan stroef open en de prullenbak ziet er niet helemaal lekker uit. Ook zou het poetsen naar onze mening iets grondiger mogen.

3. The ugly; In 1 week tijd was er op het hele eiland maar liefst 3 keer stroomuitval. Dit duurde per keer ongeveer 6 uur. Geen stroom; geen koelkast, geen airco, geen licht, geen werkend fornuis of magnetron. Met kinderen in een tropisch klimaat is dit voor onze verwende westerlingen geen doen.

Je zou van dit resort mogen verwachten dat er een agregaat zou zijn aangezien een stroomstoring hier met enige regelmaat voorkomen. Op zn minst zouden er standaard kaarsen, zaklampen etc in de huisjes moeten liggen. In het hotel is er overigens wel een agregaat.

Datum van verblijf: december 2020
Papagayo Curacao, General Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2020

Dear 425verav,

It was our pleasure hosting you at Papagayo Beach Club. We are thrilled to know our convenient location and outstanding hospitality helped make your stay a memorable one.
Your feedback is of utmost value to us as it will help us to improve. We are sorry you experienced the island's power outage, it's the first time that we experienced this issue 3 times during a week on the whole island. Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience.

We appreciate your business and hope to be your first choice every time you all visit our area.

Best regards,

Beoordeeld op 1 december 2020

Bijzonder mooie villa’s, zeer groot en van alle gemakken voorzien.
Personeel heel erg vriendelijk. Bij aankomst is de koelkast gevulder dat is heel relaxed aankomen. Vooral als je ‘s avonds aankomt en de winkels al dicht zijn.
De veranda is erg groot, waardoor het er zitten erg aangenaam maakt..

Datum van verblijf: november 2020
Papagayo Curacao, General Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2020

Dear errit386,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

We look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

Warm regards,

Beoordeeld op 1 december 2020 via mobiele applicatie

Hele fijne bungalow. Erg ruim en netjes. Er werd dagelijks goed schoongemaakt. De koelkast was gevuld met boodschappen toen we aankwamen. Een heel warm welkom. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie tuinen. Kortom een top verblijf!

Dear Flamingo42,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Resort! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

We look forward to having you back with us someday.

All the best,

Beoordeeld op 30 november 2020

Eerste dag sloot de koelkast niet goed , dit gemeld bij de receptie
De volgende dag kregen wij meteen een nieuwe koelkast
Verder elke dag schone handdoeken en bungalow werd regelmatig schoongemaakt
Echt een aanrader
Wij komen zeker weer hier logeren

Datum van verblijf: november 2020
Papagayo Curacao, Guest Services / Front Office van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2021

Dear VGefferie1971,

We look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

Warm regards,

Beoordeeld op 22 november 2020

Erg mooie en ruime bungalow waar alles bij zit wat je nodig hebt. Het uitzicht op zee maakte het wel helemaal af, prachtig en heerlijk rustgevend. Resort zelf ook ruim opgezet en service en personeel was top. Niks negatiefs over te melden

• Reistype: Reisde alleen