284 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
WIOL.com
Expedia.com261 US$
Orbitz.com
Hotels.com261 US$
Beoordeeld op 1 december 2020 via mobiele applicatie

Hele fijne bungalow. Erg ruim en netjes. Er werd dagelijks goed schoongemaakt. De koelkast was gevuld met boodschappen toen we aankwamen. Een heel warm welkom. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie tuinen. Kortom een top verblijf!

Datum van verblijf: november 2020
Papagayo Curacao, General Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2020

Dear Flamingo42,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Resort! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

We look forward to having you back with us someday.

All the best,

Beoordeeld op 30 november 2020

Eerste dag sloot de koelkast niet goed , dit gemeld bij de receptie
De volgende dag kregen wij meteen een nieuwe koelkast
Verder elke dag schone handdoeken en bungalow werd regelmatig schoongemaakt
Echt een aanrader
Wij komen zeker weer hier logeren

Datum van verblijf: november 2020
Papagayo Curacao, Guest Services / Front Office van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2021

Dear VGefferie1971,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

We look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

Warm regards,

Beoordeeld op 22 november 2020

Erg mooie en ruime bungalow waar alles bij zit wat je nodig hebt. Het uitzicht op zee maakte het wel helemaal af, prachtig en heerlijk rustgevend. Resort zelf ook ruim opgezet en service en personeel was top. Niks negatiefs over te melden

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 november 2020

Goed coronaproof ontvangen door de receptie met heel de week zeer vriendelijk personeel en zeer bereidwillig je overal mee te helpen. Fijn is ook de boodschappen die voor je klaar staan zodat je de eerste avond en ochtend niet meteen naar de supermarkt hoeft.

Dear IreneBourgonje,

We look forward to having you back with us someday.

All the best,

Beoordeeld op 12 juli 2020

Fantastische vakantie beleefd in het resort. Een echte aanrader! De 2 badkamers is echt een luxe met 2 oudere kinderen. Goed onderhouden en veel ruimte/privacy. Zeer goede service en top personeel! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2020
Papagayo Curacao, General Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Dear 380anitay,

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you (reservations@papagayo.com), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

Warm regards,