Beoordeeld op 13 februari 2020 via mobiele applicatie

Afgelopen tijd ook weer enkele dagen verbleven bij Papagayo. Zoals altijd weer een heerlijke ervaring. Het personeel legt je in de watten. We zijn al meerdere malen geweest en dit laat het personeel ook weten, je voelt je echt gewenst. De kamers zijn modern en van alle gemakken voorzien. Voor ons is het zeker dat we terug komen!

Datum van verblijf: februari 2020
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Dear Claudia,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Hotel & Resort! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

Please do not hesitate in contacting us directly if we can be of assistance, we look forward to having you back with us someday.

All the best,

Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Al meerdere jaren dit geweldige resort bezocht met onze 3 kinderen. Verzorgde huisjes lekker dicht bij het strand. Gezellige restaurantjes in de buurt. Ook dit jaar gaan we weer een fijne tijd beleven met onze meisjes.

Datum van verblijf: februari 2019
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Dear tjeerdl,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you (reservations@papagayo.com), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

Warm regards,

Beoordeeld op 8 januari 2020

Mooie vakantie gehad, hele fijne ruime villa met alles er op en er aan. Fijne volle koelkast bij aankomst, dagelijks schone handdoeken. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Enige minpuntje is dat er geen wasservice is. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: december 2019

Dear martineintveld,

Warm regards,

Beoordeeld op 4 januari 2020

Schitterend gelegen accommodatie.
De lunches en diners bij Zest,Zanzibar en Specialty restaurant waren voortreffelijk.
Het ontbijt bij pap.beach restaurant was goed maar vaak onvoldoende aangevuld.
Het kerstdiner bij het pap.beach restaurant was ronduit teleurstellend en zeer onder de maat.

Datum van verblijf: december 2019
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Dear Gerard,

We apologize for the problems with the Christmas dinner. We know how frustrating this can be and are so sorry for the inconvenience.

We are working with our team to address these issues. We appreciate your comments and hope you will return to stay with us on your next visit to the city. We look forward to welcoming you back.

Best regards,

Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

We hebben vanavond op oudejaarsavond aan het slechtste buffet ooit aangezeten bij Papagayo Beach Hotel Restaurant, weinig keuze, gerechten niet op tijd bijgevuld dus lege bakken, slecht bereid, niet warm genoeg, wat een droefenis! Voor de geweldige prijs van 200 Antilliaanse gulden p.p., bizar dat men zo’n bedrag durft te vragen en een dergelijk buffet durft te serveren als men het niveau van Papagayo Hotel in ogenschouw neemt. Over het hotel zelf schrijf ik nog als onze vakantie voorbij is, tot dusver positief.

Datum van verblijf: januari 2020

Dear 365dickv,

We’re very sorry to hear that. We’d like to hear more about what happened so we can follow up with the hotel on your behalf. Can you please email us further information about your experience and provide your reservation details (dates and full name on the booking), please? Our email is marketing@papagayo.com. Thank you in advance.

We look forward to you having a more pleasant experience during your next stay.

Best regards,