“Goede pizzeria”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, top-pizza...zeker voor Franse begrippen! Lunch is alleen beperkt ( om 13.15 uur ben je al te laat). Het terras aan de achterzijde van het restaurant is gezellig ingericht. Een aanrader tijdens bezoek aan deze stad.

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal en buiten gegeten op het terras achter het restaurant. Lekkere pizza’s en goed verzorgde burgers. De café Gourmand als dessert is een echte aanrader!

29 juli 2019 beoordeeld

Van buiten niet echt goed zichtbaar. Hadden niet gereserveerd en daarom geen plekje buiten op het terras maar binnen.
Hier zaten we - op ons verzoek - bij de deur en prima plekje. zowel het eten als de bediening waren prima.

17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Die hebben ze niet..
Dan maar koffie met melk.
Van buiten ziet het niet uit.
Ik zag op de deur tuinterras staan, waarop we naar binnen gingen.
We waren alleen om 11:45.
Meteen fles water op tafel, daarna koffie met melk. Toen nog een carpaccio, deze was heerlijk.
Ze hebben een open keuken en ziet ze hard werken.
Toen we om 12.50 vertrokken zat de tent goed vol. (Binnen en buiten)
Als je dan maar buiten gaat valt wel op dat bij de ingang wat volle en lege kratten staan een oude printer op een tafeltje, een beetje rommelig.

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op een dinsdagavond gegeten en onze tien maanden oude zoon was ook mee. Dat was geen probleem (bij sommige restaurants word je zowat weg gekeken). Prima bediening, erg vriendelijk. Ze spraken ook aardig Engels. We konden heerlijk in de luwte zitten op het terras achter, wat een beetje op een binnenplaatsje lijkt. Zag er netjes en schoon uit. Mijn ervaring met het eten in Frankrijk is niet bijster goed, maar bij dit restaurant was het eten heerlijk! We hadden lekkere kaasravioli met regionale worstjes en een heerlijk stukje kip met kaas en ham in een pannetje (met wat sla en Franse frietjes). Ook zag het er leuk uit. En een lekker flesje wijn en heerlijk toetje (café gourmand en dame blanche). Ook de prijs-kwaliteit vond ik - voor Franse begrippen - oké. Aanrader als je in de buurt bent! :-)

Datum van bezoek: juli 2018
sanmarco39300, Gérant van San Marco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

thank you it was a pleasure to serve you! see you later
Rémi

Reizigers die San Marco bekeken, bekeken ook

In San Marco geweest? Deel je ervaringen!