“Na een lange wandeling een koud biertje en een pannenkoek!”
Beoordeling van De Zevensprong

De Zevensprong
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Joppe
6 augustus 2020 beoordeeld

Na een heerlijke wandeling (Trage Tocht Gorssel en omgeving 16 km) wat gedronken en een pannenkoek gegeten.
Hele vriendelijke bediening, jammer dat er zoveel sluipverkeer door dit stukje bos sjezen je word bijna gepaneerd! En er zou ook wel wat zachter gereden kunnen worden! De pannenkoek op de kaart met een keuze van wat je erop wil....kost € 3 PER ingrediënt extra! Dat geeft te denken als je bv een dure kaas wil of exclusieve extra’s dan snap ik het wel maar bv voor ui betaal je op € 3.00 de basis van € 9 en zou je wat extra’s erop nemen dan komt bv met 3 ingrediënten zo’n pannenkoek al op € 18.00 en dat is dan wel weer fors. Ik zou voorstellen voor bepaalde ingrediënten een ander tarief te bedenken, want wat kost nou bv een ui! Voor € 3 heb je aardig wat kilo’s. Jammer want je bedenkt je bijna om toch ergens anders n pannenkoek te nuttigen. Het is ten slotte geen menu....

Datum van bezoek: augustus 2020

17 november 2019 beoordeeld

Erg mooi gelegen in de bossen. Men lijkt vooral ingesteld op toeristen. Je zit in het restaurant naast de vrieskist met OLA reclame erop, tja..

Op een drukke zondag is het lang wachten en kan de jonge bediening het maar moeilijk bijbenen. Kaart heeft redelijk veel vegetarisch. Ik had op een dergelijke locatie graag meer wild gezien.

Datum van bezoek: november 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij de Zevensprong (die zich bevind op de Zessprong) prima bediening en eten was goed bereid. Lekkere patat ook zeker en de schnitzel en biefstuk zijn ook aan te raden! Mooie groene omgeving

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pitoresk restaurant in bos in Joppe. Met buiten een leuk terras, kleine speeltuin en in minigolf.
Heerlijk eten voor een goede prijs.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een fijne plek om even te rusten en lekker te lunchen. Uiterst vriendelijke bediening en meer dan voldoende keuze op de kaart. Wel zijn er een aantal gerechten die volgens ons een tikje aan de dure kant zijn,( bv de salades wellicht ook een kleinere versie serveren tegen een lagere prijs)
Wij hebben kroketten met frites gegeten, zeer smakelijk en smaakvol opgediend.

Datum van bezoek: juni 2019

In De Zevensprong geweest? Deel je ervaringen!