“Uiteten op zondag op Urk”
Beoordeling van De Kaap

De Kaap
Reserveer een tafel
wo 23/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 21 Restaurants in Urk
Beschrijving: Al vele jaren is Visrestaurant De Kaap een begrip in binnen- en buitenland. Naast enkele beroemdheden mogen we ieder jaar weer duizenden gasten verwelkomen uit diverse landen. En dat is niet zonder reden. Ons restaurant onderscheidt zich door kwaliteit en service. De vis wordt dagvers aangevoerd vanaf de Urker visafslag, die een steenworp verwijderd is. Ons doel is het iedereen naar de zin te maken! Wij bieden een (h)eerlijke maaltijd met vaak traditionele Urker producten. Restaurant De Kaap bevindt zich direct naast de oude vuurtoren en op directe loopafstand van het strand. Urk biedt daarnaast voor elk wat wils zodat U zich niet hoeft te vervelen. Wilt u blijven slapen, dan hebben we daar ook faciliteiten voor. Terwijl de kaarsen branden, de wijn flonkert in de glazen en zachte muziek klinkt kunt u genieten van een onvergetelijk uitzicht over de oude Zuiderzee.
6 augustus 2020 beoordeeld

Wat een heerlijke plek met uitzicht op het water. wel reserveren! heerlijk gegeten, fijne bediening, goede wijn

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodje paling was lekker, broodje zalm was ook lekker. Gezellige tafeltjes in het zonnetje. En koud bier.

Datum van bezoek: augustus 2020
28 juli 2020 beoordeeld

We kwamen binnen en werden niet netjes begroet en een beetje zoekende naar welke tafel we wilden plaatsnemen. Geen lampen aan ( misschien vergeten? ) geen achtergrond muziek. bediening was vriendelijk maar niet heel bekwaam. ( koffie lepel bij de koffie vergeten ) ik had een broodje haring besteld ( maar bleek er niet te zijn ) en toen een broodje makreel als alternatief ( wel € 3 duurder ) wilde graag glaasje chardonnay bij het eten. maar bediening zou terug komen om de bestelling op te nemen. Ook bij het serveren van de gerechten werd er niet gevraagd of wij nog een drankje wilde hebben. Eten was goed maar bediening kan nog wat leren. ( en graag geen frietsaus maar mayonaise bij de kroketten ) de dressing over de salade was erg smaakvol!

Datum van bezoek: juli 2020
23 juli 2020 beoordeeld

wat gedronken toen we kort bezoek aan Urk brachten. Goede bediening en mooi uitzicht. Bestelde chocomel was ook echt lekker koud. Hing gezellige sfeer op terras.

Datum van bezoek: juni 2020
1 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant op een erg mooie locatie.
Jonge vlotte bediening die graag willen dat alles naar het zin is:)
Eten is prima en goed van temperatuur.
Heerlijke merlot met een karafje water erbij, top!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die De Kaap bekeken, bekeken ook

In De Kaap geweest? Deel je ervaringen!