“Heerlijke kip citroengras!”
Beoordeling van The Garden Restaurant

The Garden Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Don Khone
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Net zoals bijna ieder restaurant in Laos is het eten vers, heerlijk bereid, en smaakvol. We hebben 'chicken lemongrass , papayasalad and sticky rice ' gegeten. Overheerlijke papayasalade, soms kan die té pittig zijn, hier niet! De kip was ook super!
Bediening is ook hier zeer vriendelijk. Ga hier eten.

Datum van bezoek: maart 2020

10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw, wauw, wauw zei mijn partner bij de eerste hap van haar Mekong vis in bananenblad. En ook ik heb heerlijk gegeten. Een aanrader. Leuk restaurant met open keuken. Alles wordt vers klaargemaakt. Fijne bediening met lach. Wat wil een mens nog meer?

Datum van bezoek: december 2019
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant, gelegen in een lokale tuin. De kokkin kookt lekker met heerlijk verse ingrediënten. 3 keer gaan eten: verse springrolls, massaman curry, yellow and green curry, gegrilde Mekong vis en mango sticky rice zijn super lekker! Echt de moeite waard om hier te komen eten! Pas op, je zou er voor de lunch zo voorbij lopen!

Datum van bezoek: december 2017
29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

The Garden is een klein restaurant in een heerlijke tuin waar super vers wordt gekookt. De eigenaar en zijn zus maken heerlijke gerechten in een keukentje aan de straat. Ze werken schoon en met mooie verse ingrediënten. Het lijkt wel een chef zo zorgvuldig wordt er aan elk detail van een gerecht aandacht besteed. Je kunt alles zien. Wij hebben er twee keer gedineerd en 1 keer geluncht. Het was alle keren super goed! Onze favoriet: de verse Springrolls met een heerlijke saus. The chicken laap en lemongrass chicken zijn ook heerlijk. De prijzen zijn laag. Je moet geen haast hebben maar hier eten staat garant voor een maaltijd van grote klasse. Kortom mis het niet!

Datum van bezoek: november 2017
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vis gegeten en supervriendelijk personeel. Een aanrader. Alles supervers. Geen zicht op Mekong maar gezellige tuin.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die The Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

Don Khone, Champasak Province
Don Det, Champasak Province

In The Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!