Beoordeeld op 26 september 2017

Zeer vriendelijke ontvangst.
Nette en mooie kamer
Lekker restaurant met lokale specialiteiten en mooie wijnkaart.
Ontbijt was ook OK.
Eigenaars zijn zeer behulpzaam, wij waren een groep fietsers (konden onze fietsen stallen).

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2017

We hebben hier een weekje gelogeerd! Schitterende locatie te midden van de wijngaarden. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer lekker eten : 's avonds op terras met zicht op het dorp. 's Morgens op het voorste terras met zicht op de wijngaarden. Ruim voldoende variatie en oog voor de kinderen. Wijnkaart zeer uitgebreid en klantvriendelijk van prijs. Zeer veel lokale wijnen te verkrijgen.

Kamertip: Vraag, indien mogelijk een kamer aan de voorkant. Niet aan de kant van het terras.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 juni 2017

Prachtig gelegen tussen de druivenranken en met schitterend zicht op de nabij gelegen dorpjes. De uitbaters zijn zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk. We hebben volop genoten van het restaurant, waar we zowel van het eten als van de betaalbare lekkere wijnen mochten genieten. De kamers zijn mooi en hadden alle comfort dat we wensten. We gaan zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 26 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad in dit familie-hotel. Ontzettend gastvrij. Enige minpuntje is de kamer. Met 2 volwassenen en een grote puber net iets te klein. Ontbijt is lekker, gevarieerd en buiten in het zonnetje. Ook een keer hier 's-avonds buiten gegeten en dat was super, niets op aan te merken. Leuke wijnkaart met veel wijnen van eigen bodem voor een goede prijs. Kortom we hebben hier een heerlijk verblijf gehad.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016

Kamers proper! Heel vriendelijk hotel met een aangename gezellige familiale sfeer.
Mooi uitzicht op het dorp; Heel rustig gelegen.... de vespa s die we huurden aan jean devos (kalitumba travel) maakten ons verblijf af! We voelden ons op reis tussen de locals! Zalig! ook heel lekker restaurant!

Datum van verblijf: september 2015