Beoordeeld op 15 maart 2020

Dieper en dieper de jungle in. Mooie dorpjes bezoeken heeft soms iets weg van "aapjes kijken", maar heel leerzaam. De excursies naar bijvoorbeeld kaaimannen ('s avonds) en stroomversnellingen zijn machtig interessant.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Het resort is bijzonder luxueus, de cabins zijn van alle gemakken voorzien, airco een privé badkamer en een overdekt terras met hangmatten en stoelen. Het personeel
Is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en ook de excursies zijn zeer de moeite waard. Prima eten en zeer betaalbare drankjes maken het helemaal af, ik heb gehoord dat dit het meest comfortabele resort is in dit gebied en dat geloof ik graag. Ik hoop snel nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020

Wij hebben hier 3 nachten met onze drie kinderen doorgebracht in december 2019. Het resort is erg sfeervol. Kamers zijn basic maar zijn ruim en voldoen voor wat je kan verwachten in de jungle. Er is een leuk zwembad en het hotel organiseert veel. De manager (Alberto) is een erg leuke kerel die veel voor ons geregeld heeft.
Het eten was wel wat wisselend. Hier valt wat ons betreft nog wel veel te verbeteren. Verder een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 26 december 2019

We zijn zijn drie nachten op Knini Paati geweest en het was een geweldige tijd. De plek is heerlijk, mooi gelegen in de jungle. Het is vrij nieuw en alles ziet er keurig onderhouden en mooi uit. Het huisje is zeer eenvoudig maar ruim, met twee eenpersoonsbedden ter grootte van een twijfelaar. De kamer is schoon, evenals de badkamer, waar alleen koud water aanwezig is. De enige luxe is een airco, die alleen 's nachts aankan. Op de veranda kun je lekker zitten of relaxen in de hangmat. Het personeel is professioneel, belangstellend en vriendelijk. De kok maakt steeds weer heerlijk eten klaar en de buffetten zijn elke keer weer zeer gevarieerd. De aangeboden tours zijn goed georganiseerd en gaan altijd op tijd. Het zwembad is klein, maar het heeft een luxe uitstraling met mooie zonnebedden en parasols ernaast. Er is de hele dag koffie, thee, (koud) water en aanmaaklimonade aanwezig, dat kun je gratis pakken. Voor frisdrank en alcoholische dranken moet je betalen. De prijzen zijn redelijk. Het resort is niet al te groot, wat het verblijf meer persoonlijk en warm maakt. Als je het binnenland van Suriname wilt zien, raad ik Knin Paati van harte aan. Zij zijn top!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

We boekten drie nachten twee huisjes in dit kleine, uitstekend gemanagede resort. Het bestaat uit 9 comfortabele huisjes aan het water met voldoende privacy. Bedden en hangmatten zijn goed, ruime douche aanwezig. Airco aanwezig van 21-7u. ‘s Morgens werd de thee gebracht op de veranda. Ontbijt, lunch en dinner waren bij de prijs inbegrepen. Alles met grote zorg voorbereid en ter plekke gekookt. De excursies op de rivier waren grandioos. Naar dorpen van de marrons, de “kostgronden” bekijken, kaaimannen spotten en badderen in de sula’s. Alberto, Kuksi en Bernard waren onze gidsen en zij weten veel te vertellen over de omgeving, gebruiken e.d. Super ervaring! Ook een culturele avond ontbrak niet.
Nogmaals heel veel dank aan het team. Zij weten hoe ze service verlenen aan gasten. Top.

Datum van verblijf: augustus 2019