6 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com194 US$
Travelocity194 US$
Orbitz.com194 US$
CheapTickets194 US$
Tripadvisor194 US$
ZenHotels.com
Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Dit is voor het eerst dat ik een beoordeling geef tijdens een verblijf ergens. Het is een kleinschalig hotel met maar 8 kamers maar de kamers zijn zo passend. Probeer wel dat je kamer 4 hebt deze heeft naar mijn mening het beste uitzicht wat je kunt hebben. Daarnaast het eigen strand rustig.er ligt momenteel wel wat zeewier maar kan de pret niet drukken en ze ruimen vaak op. Mensen dat is natuur kun je als hotel niets aan doen... Het eten is geweldig en heb in veel goede restaurants gegeten. Neem vooral de Tuna nachos deze is zo goed zou er voor opstaan... De bediening is gezellig en hebben tijdens onze reis door Mexico vaak zeer slecht tot matig meegemaakt. Geldt natuurlijk niet overal hebben ook andere meegemaakt die ook goed waren. Nu dus nog voor mij twee dagen genieten.

Datum van verblijf: november 2018
Aministracion, Director de Relaciones Públicas van Piedra Escondida, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2018

Estimado Huésped:

Agradecemos y valoramos mucho el que se haya tomado el tiempo de compartir con otros viajeros la experiencia obtenida en Piedra Escondida. Estamos muy felices de saber que superamos sus expectativas, esperamos tener el honor de hospedarles en un futuro.
Saludos Cordiales.

Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Piedra Escondida ligt aan een kleine baai met privé strand.
Wij hadden de mooiste kamer met 2 terrasjes en hangmat maar omdat het strand vol lag met wier geen één keer in zee kunnen zwemmen.
Dat was echt heel jammer want je boekt niet voor niets een hotel aan zee.
Het restaurant was minder gezellig en sfeervol dan die van de meeste andere hotels

Datum van verblijf: maart 2018
Aministracion, Director de Relaciones Públicas van Piedra Escondida, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2018

Estimado Huésped:

Agradecemos mucho el tiempo dedicado para escribir un poco de su experiencia en Piedra Escondida. Nos alegra saber que la habitación fue de su agrado, sin embargo el tema de las algas es algo completamente fuera de nuestras manos, entendemos a la perfección lo que significa no poder nadar en el mar estando en la playa, pero como recordara es un problema general en todo el estado de Quintana Roo, no solamente en Piedra Escondida. Nuestro staff trabajaba a marchas forzadas para retirar todas las algas que fuera posible, sin embargo, cuando estás aún no salen del agua, se torna completamente imposible el poder hacer algo al respecto.
Lamentamos que su experiencia no haya sido completamente placentera, nuevamente muchas gracias por su valioso tiempo.

Saludos cordiales

Beoordeeld op 31 januari 2016

Fijne eigen hut, comfortabel. Wij zaten begane grond met eigen terrasje aan het strand.
Gezellig, knus restaurant met heerlijk eten. oa verse vis op de grill, italiaanse gerechten, natuurlijk ook mexicaans, alles vers gemaakt. Wij logeerden daar 3 nachten en hadden geen behoefte om ergens anders te gaan eten. Personeel en eigenaar heel vriendelijk.
Wij verbleven daar 3 nachten na een trektocht met eigen auto.zeker aanrader.

Kamertip: aan de zeezijde mooiste uitzicht op zee
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 2 januari 2016

Dit hotel ligt aan in de hotelzone. Ongeveer 3.5 kilometer van de winkels en restaurantjes. Het hotel is kleinschalig en heeft een privéstrand. Wij waren hier in het schildpaddenseizoen. We hebben een grote zeeschildpad rond 9 uur 's avonds eieren zien leggen en drie nestjes zijn uitgekomen in de drie nachten die we hier hebben geslapen. Gek dat het hotel de toeristen met fototoestellen en camera's toeliet, terwijl de eitjes uitkwamen en de schildpad eieren ging leggen. Door dit licht gingen de jonkies niet verder de zee in, maar kwamen ze telkens terug. Ook de grote werd afgeleid en heeft tot drie keer toe een nieuw plekje gezocht. De prijs van het eten/drinken is hoger dan wat wij gewend waren de rest van onze reis.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 28 juli 2015

Wij verbleven aan het eind van onze reis 3 nachten in een kamer van Piedra Escondida, een heerlijke, rustige plek waar je de hele dag met je voeten in het zand kunt lopen en uit kunt rusten. De kamers zijn ruim, schoon en gezellig. Je hebt een eigen zitje met hangmat waar je lekker kunt zitten met mooi uitzicht. Het eten is hier prima maar ook bij de restaurantjes in dezelfde straat kun je lekker eten. Tip: ga vanuit hier naar de cenotes, dit kun je boeken bij Kate van Edventura, schuin tegenover het hotel.

Datum van verblijf: juli 2015