Vandaag geopend: 08:00 - 21:30

vanaf 133,34 US$
vanaf 148,72 US$
vanaf 117,95 US$
Beoordeeld op 8 maart 2020

Gedurende onze vakantie hebben we 3 trips gedaan met MexicoKanTours. Dank aan Jenny, Luigi en Niko voor hun enthousiasme en warme ontvangst. Deze organisatie is zeer correct en stipt. Wanneer ze een ophaalmoment doorgeven, week dat maximum 2 minuten af van de effectieve tijd. Dagtrips zijn gevarieerd, met steeds voldoende drinken en snacks. De dagtrip zijn wel goed gevuld, waardoor je soms graag wat langer ergens had willen zijn. Maar liever kort en gevarieerd, dan saai! Het dobberen door het kanaal in Muyil was een hoogtepunt! Groepen waren op de 3 dagen met 8, 10 en 4 personen.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 4 september 2019

Een geweldige dag in de biosphere Sian Ka'an. Natuurlijk hebben wij ook even getwijfeld bij het zien van de prijs. Is het dat waard? Dat is het dubbel en dwars waard. Alles was top geregeld met daarbij 2 hele deskundige gidsen (Santi & Nick) die hun talen heel goed beheersen (zelfs Nederlands). Het was de hele dag een combinatie van prachtige dingen zien en van alles leren over de natuur en de dieren. Waarbij heel veel respect was voor de natuur en de habitat van de dieren. Wij hebben echt een prachtige dag gehad. Aanrader voor iedereen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Cesiak_Tulum, Social Media Team van Mexico Kan Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben.
Grüße

Beoordeeld op 17 december 2018

Mijn hotel adviseerde me met deze organisatie naar Sian Ka'an te gaan en dat was een uitstekende keus! Onder de gepassioneerde, zorgzame en kundige leiding van Santiago en Luigi een dag gehad om nooit te vergeten. Ze vertelde ons veel over de ecosystemen in het gebied, de soorten dieren, het ontstaan van het gebied en de cenodes. Alle gaten in de weg waren gemaakt, dus onze reis naar het gebied verliep vlot. Ik vond het erg prettig dat de boot goede kussentjes en een zonnescherm had. Ik raad aan om je te kleden tegen de zon, die kan namelijk erg fel zijn. We voeren naar gebieden waar je nauwelijks andere bootjes zag. Gelukkig was het weer rustig genoeg om te snorkelen. Gaspar, onze kapitein, wist precies waar een zeeschildpad was, geweldig. Ook veel vogels, dolfijnen en vissen gezien en zeekoeien! Tijdens de lunch werd voor alle diëten gezorgd. Heel erg fijn. Ik raad je zeker aan om met deze organisatie, die oog en respect heeft voor de natuur en de mensen die in het gebied wonen, naar Sian Ka'an te gaan. Het zal je altijd bijblijven.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Top , top ,top bedankt Pluma , Naomi en Carlos voor deze zeer geslaagde uitstap ! Pluma is de man die je zoekt als je alles te weten wilt komen in deze prachtige jungle .
Organisatorisch perfect geregeld

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Een dag die ons nog lang zal bij blijven! Dankzij de zeer deskundige uitleg van onze gids Pluma (&Santiago) & de indrukwekkende kennis van onze kapitein Gaspar, leerden we veel bij én hebben we zeekoeien, dolfijnen, zeeschildpadden, krokodillen,... Gespot.
Ecologisch verantwoorde manier om te genieten van de natuurpracht in het domein.
Een aanrader!