“Hoewel de ramen zeker ook”
Beoordeling van Uno Japanese Noodles

Uno Japanese Noodles
Geclassificeerd als nr. 15 van 567 Restaurants in Tulum
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel de ramen zeker ook lekker was, verdient de sushi de meeste eer! De
Diverse rollen waren heerlijk en bovendien goed geprijsd. Twee dagen achter elkaar gegeten, een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

17 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee weken Mexicaanse burritos en taco’s waren we toe aan wat anders. Dat vonden we bij Uno. Geen geweldige service (voorgerecht na het hoofdgerecht, aanbieden drankjes etc matig), maar het eten was heerlijk. Twee keer geweest in 5 dagen! Tip: wok met gamba’s/garnalen!

Datum van bezoek: januari 2020
27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hier gegeten. Klein druk tentje en staat niet voor niets zeer hoog genoteerd op TA. We hadden een plekje met krukjes buiten en konden zo naar binnen in het restaurant kijken, een soort barretje. Mijn zoon en ik namen als starter, dachten we, 2 sushi rolls en hadden aansluitend allen een middle gerecht. Allemaal heerlijk en veel te veel! Sushi een top aanrader en wok gerechten zeer vers. Ze schenken geen alcohol maar dat was echt geen probleem!

15 december 2019 beoordeeld

Het personeel was heel vriendelijk, we kregen een aperitiefje gratis van de keuken en ze waren erg geïnteresseerd in waar we vandaag kwamen en onze taal. Met zn alle hebben we udon soep, wok en sushi gegeten en het was heerlijk. Vooral de sushi vonden wij top!! Ook hadden we huisgemaakte soja saus die erg lekker was. Daarnaast was de prijs ook meer dan redelijk. Een aanrader!

15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker! En heel goedkoop je betaald 100 pesos voor een sushi rol en 110 voor een wok gerecht. Een echte aanrader!

Reizigers die Uno Japanese Noodles bekeken, bekeken ook

Tulum, Riviera Maya

In Uno Japanese Noodles geweest? Deel je ervaringen!