“Goede Italiaan”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 maart 2020 beoordeeld

Bij deze Italiaan goede Italiaanse gerechten op de kaart. Er 2 keer gegeten.
De melanzana was erg goed; pizza’s ook van uitmuntende kwaliteit. Pasta met filet mignon ook fijn van smaak. De wijn is goed en redelijk geprijsd. Vriendelijke bediening. Dit is een van de betere Italiaanse restaurants die we inm Mexico zijn tegengekomen.

Datum van bezoek: maart 2020

10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch, authentiek Italiaans restaurant!
Bediening is top!
Het eten is heerlijk, en alles super vers!
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: november 2019
10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig italiaans restaurant vlak bij de hoofdstraat. Het eten is fantastisch lekker en helemaal niet duur. Dit restaurant is onze vaste steck geworden in playa.
Aan de eigenaars doe zo voort

Datum van bezoek: november 2019
1 juni 2019 beoordeeld

Het eten is heel erg lekker maar check de rekening goed! We hebben hier twee keer gegeten en beide keren stond er een gerecht op de rekening dat we niet hadden gehad. De ober was ook niet verbaasd toen we dit melden aan hem en de laatste keer vroeg hij niet eens om welk gerecht het ging maar nam hij de rekening direct aan en kom even later terug met een correcte rekening.

Datum van bezoek: april 2019
28 februari 2019 beoordeeld

We moesten wel even wachten op een plaatsje, want het zat helemaal vol. Gezellig restaurantje, vriendelijke en vlotte bediening en heerlijk gegeten! We hebben samen de pizza delicata gedeeld en en salade mixte. Erg lekker! De tiramisu was super! Aanrader dus! het zit in een zijstraatje van de hoofdstraat bij EatItaly afslaan.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Trattoria Del Centro bekeken, bekeken ook

Playa del Carmen, Riviera Maya

In Trattoria Del Centro geweest? Deel je ervaringen!