Beoordeeld op 9 maart 2020

Riu Palace is zoals je dat van Riu verwacht, strak georganiseerd, kwalitatief hoog.
Als je regelmatig Riu hotels bezoekt merk je dat dit hotel op sommige vlakken absoluut 5 sterren is, op andere vlakken 4 sterren scoort.

5 sterren:

De ligging
De prachtige tuin
Het eten is geweldig
Het strand
Personeel

4 sterren:

De kamers zijn schoon, maar de kwaliteit wisselt afhankelijk van wie je kamer schoonmaakt
Het all inclusive concept nodigt veel gasten uit om zoveel mogelijk te drinken waardoor naarmate de dag vordert het steeds luidruchtiger wordt en er dronken gasten in het zwembad zitten
Het lawaai, overal lawaai, harde muziek, bingo, Amerikanen met ghetto blasters aan het zwembad waardoor je alle muziek door elkaar hoort. Als je niet om 7.00 op staat zijn alle bedjes bij het zwembad bezet, ondanks dat er een groot bord staat waarop vermeld wordt dat reserveren van de bedjes niet is toegestaan, alles wordt echter oogluikend toegestaan. Geen badjas op de kamer, wat normaal bij een Palace hotel gebruikelijk is
De uitstraling van het interieur is verschrikkelijk, ontzettend lelijke kleurcombinaties, het toppunt van kitsch, jammer dat niks je laat merken dat je in Mexico bent

Dus mijn tip zou zijn:

Als je echt voor rust gaat moet je hier niet zijn!
Als je houdt van het club concept is dit hotel geweldig, er is veel animatie en dat is ook een erg leuk team

Wij hebben een prachtige vakantie gehad, door Tui was alles top geregeld maar wij gaan niet meer terug naar deze Riu.

Beoordeeld op 19 februari 2020 via mobiele applicatie

Goed hotel.Heel vriendelijk personeel en maken er veel werk van om het naar je zin te hebben. Eten is goed alleen vonden wij de Japanner niet lekker.Kamerszijn goed maar misschien mogen ze hier en daar wel wat opgeknapt worden.Strand is geweldig genoeg plaats en ligbedden voor iedereen.

Beoordeeld op 13 februari 2020 via mobiele applicatie

Echt een aanrader we zijn hier met vrienden geweest niks is teveel voor het personeel,Je mag in 4 andere hotels echt leuk ook de show's zijn erg goed.Veel excursies gedaan na de tempels geweest en waterpark ,echt een vakantie gehad zoals een vakantie hoort te zijn.Wij komen graag weer terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 11 februari 2020

Net terug van 9 dagen in RIU Palace Mexico. Wat een heerlijk luxe resort. Mooie kamers met goede bedden, een prachtig strand (het ultieme bounty gevoel) en heerlijk eten. Het animatieteam met Joe, Pablo, Anna, Aurelia en Andrea was superleuk en ook de pianist Valentino bij de lobbybar speelde prachtig. Kortom, we hebben genoten en kunnen iedereen aanraden om hier naartoe te gaan.

Beoordeeld op 2 februari 2020

Reparatie werkzaamheden aan afvoer vijver en reparatie aan waterbakken bij Poolbar. Elke dag 2 thema restaurants (van de 5) gesloten!! Thema restaurant Japan, zeer slecht eten. Thema restaurant Steakhouse , hele slechte taaie steaks met zenen. Onze kamer 1117 keek uit op vermoedelijke waterzuivering, die 's nachts vrij veel gebrom liet horen.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com