Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Aan alles is gedacht. Kamer is compleet ingericht met alle luxe. Personeel is zeer gedienstig en alert. Zeer schoon! Eten is bijzonder en voortreffelijk smakelijk. Voor ieder wat wils. Strand op loopafstand. Stadje is zeer gezellig en uitgebreid.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 28 december 2019

Ik ga voor het 5jaar na riu tequila ben net een week terug en heeft er weer zin om er terug gegaan maar nu ga ik op 18december op plaats van november want ik heeft filmpjes toegezonden gehad van een ober van hoe het is om met kerstmis mee te maken geweldig.als je bij riu tequila een maal bent geweest. Dan wil ander jaar weer terug. Alles is geweldig het eten de bediening de kamers het personeel de zwembaden voor wie geen engels kan de directie is een Nederlandse dame. Je kan met vragen bij haar terecht. Ook komen bezoekers van andere riu komen na riu tequíla voor entertainment beste van alle riu in mexcico.

Kamertip: Alle kamers zijn niet luidruchtig
Beoordeeld op 25 december 2019

Goed eten. Geweldige shows in de 2 weken tijd elke dag iets anders te zien gehad van hoog niveau.Propere kamers en moderne badkamer. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik zou zeker voor volgende reis opnieuw voor riu kiezen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 8 december 2019 via mobiele applicatie

Mooi en proper all-inn Riu hotel in Playacar , ligt niet rechtstreeks aan het strand maar met een korte wandeling van 5 minuten of een pendelbusje ben je er zo. Mooi en proper strand. Je kan er eten in 5 restaurants: buffet, steak house, Italiaans, Mexicaans en Chinees. Persoonlijk vonden wij de steak house en het Mexicaans restaurant het best. Je kan middags ook eten en drinken in de Riu playacar en Riu Yucatan, deze hotels zijn van dezelfde groep en liggen aan het strand. De kamers zijn groot en zeer proper, alleen kan het er soms wel lawaaierig zijn. De deuren slaan heel hard dicht en je kan de mensen boven je kamer horen rondlopen.
Zeer vriendelijk personeel!
Er leven veel neusbeertjes in het resort, best grappig.
Voor de duikliefhebbers is er op het strand aan de Riu Yucatan een duikcentrum. Goede organisatie en prima materiaal. Mooie duikplaatsen met een bootje vanaf het strand.
Er is een klein winkelcentrum naast het hotel en op een wandeling van 20 minuten heb je een groot winkelcentrum.
Wij komen hier waarschijnlijk terug!

Beoordeeld op 26 november 2019

fijne locatie en de neusbeertjes waren extra gasten en geheel niet storend. Lekkere uitgebreide keuken en vriendelijke service. Heel behulpzaam aan de receptie! grote comfortabele kamers. Extra service met de wagentjes naar het strand

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com