Beoordeeld op 15 september 2016

Prettig Hotel met een ideale ligging. Op zondag is de straat autovrij en wordt er volop gefietst en gewandeld. Het is dan bizar rustig in deze drukke stad. Kamers zijn echt OK, zoals je mag verwachten van het Hilton. Zeer vriendelijk en attent personeel, en het ontbijtbuffet is van grote klasse! Jammer van het kleine zwembad...

Kamertip: Hoe hoger, hoe mooier het uitzicht!
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

Mooi 5-sterren hotel centraal gelegen vlak bij het historisch centrum. De kamers zijn zeer ruim en rustig. Een groot pluspunt van het hotel is het dakterras. Daar is het goed toeven op een zonnige dag en heb je er geen idee van dat je midden in de stad zit. Het zwembad is klein maar baantjes kunnen er getrokken worden. Het ontbijt is voor ieder wat wils met heerlijk vers fruit. En een grote diversiteit aan gerechten.
Al met al een heerlijk hotel!

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 januari 2016

Het hotel was goed, zoals verwacht mag worden. Wel wat onpersoonlijk, en ik heb niet optimaal gebruik kunnen maken van alle faciliteiten. Het is een hoog hotel met veel verdiepingen en kamers. Door het congress heb ik geen gebruik gemaakt van de gebruikelijke ontbijtgelegenheden, dit werd in een gezamenlijke zaal verzorgd.

Hoewel de service goed was, bleek wel dat de eenvoudigste dingen niet te krijgen waren bij het hotel. Voor stekkers enz moest toch naar een andere winkel gegaan worden, en de was doen was bijzonder duur (om de hoek naar een wasserette gaan is aan te raden).

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
GMReforma, General Manager van Hilton Mexico City Reforma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2016

Dear LG_nlnl,

First of all I want to thank you for taking the time to post your feedback. It is good to read that your stay in general was good, but that we have the opportunity to improve our services is really important for us.

We hope to welcome you back at Hilton Mexico City Reforma.

Sincerely,
Jorge Gutiérrez
General Manager

Beoordeeld op 19 juni 2015

Op zich een prima hotel,maar het kan soms net iets mankeren waardoor het klasse mist. Kamers aan de kleine kant, wifi moet betaald worden en de inrichting is zeer gedateerd. Vanuit de hoge verdiepingen wel een prachtig uitzicht! Hotel wordt bevolkt met overnachtende cabin crew's en piloten van airlines zodat je bij het ontbijt zomaar naast je eigen stewardess kunt staan....

Ontbijt is overigens uitstekend, evenald de service en de hotelbar. Ook de ligging van het hotel is prima!

Datum van verblijf: april 2015
GMReforma, General Manager van Hilton Mexico City Reforma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2015

Dear MarjaBijl,

First of all I want to thank you for taking the time to write a review of your recent visit to our hotel. Guests feedback is truly important for us, to improve our service and keep delivering the service that our guests deserve.

Thank you again for your review. We hope to welcome you again at Hilton Mexico City Reforma.

Cordially,
Pierre Kranzle
General Manager

Beoordeeld op 5 juni 2014

Zeer goede locatie, in het centrum. We hadden een gratis upgrade gekregen. Goed en comfortabel bed, extreem ruime kamer, luxe badkamer. Zeker voor deze prijs ideaal, moeilijk om beter te vinden aan deze prijs/kwaliteit ratio.

Datum van verblijf: juli 2013
GMReforma, General Manager van Hilton Mexico City Reforma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2014

Dear 7Quin7,

Thank you for your comments. It is good to know that our facilities such as our rooms and our location pleased you. We are happy to hear from our guests, you help us to enhance the quality of our service.

We hope to welcome you back soon at Hilton Mexico City Reforma.