“Lekkere maaltijd”
Beoordeling van Thanya Kitchen

Thanya Kitchen
Geclassificeerd als nr. 22 van 401 Restaurants in Ao Nang
22 maart 2020 beoordeeld

Het eten is er gewoon lekker niet speciaal maar simpel en lekker. De bediening loopt zoals het moet en heel vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2020

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en smaakvol! Het tentje zit een beetje weggestopt dus je loopt er wat snel voorbij... Echter het eten is erg lekker en het personeel heel vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2020
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je loopt er snel voorbij, maar het is een leuk welkom. Ieder die de tijd neemt om even gedag te zeggen. Eten was heerlijk. We namen voor en hoofd gerecht. Enige puntje is dat het hoofdgerecht al kwam terwijl we nog net bezig waren met het voorgerecht. Dit is wel een erg snelle hap en daardoor ook veel te veel!

Datum van bezoek: februari 2020
14 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk!
Heel vriendelijk personeel! We werden onthaald tot helemaal achteraan in het restaurant, super!
Leuk ook dat er niet iemand buiten stond om ons binnen te lokken voor het eten, je moet het echt al gaan opzoeken.
Het eten was heerlijk, niets op aan te merken en ook typisch Thais, Top!

Datum van bezoek: februari 2020
1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten en een prima bediening tegen een spotprijs, zeker geen lange wachttijd .
Een minpunt is de toegankelijkheid veel trappen.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Thanya Kitchen bekeken, bekeken ook

In Thanya Kitchen geweest? Deel je ervaringen!