Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Locatie is ideaal, net niet in de Hoofdstraat
Met harde muziek en verkopers die je telkens aanspreken. Het is in een zijstraat, waar ook nog gebouwd wordt. Ik ben best een miep met geluid, maar ik heb er geen last van gehad. Je hoort het wel eens. Zelf vroegen wij om een kamer zo hoog mogelijk, maar kregen op
De 3e. In de avond is het rustig, dus onze
Kamer die uitkeek op het zwembad was ook prima. Voor kinderen ook prima. Het zwembad heeft een speciaal kinder gedeelte met paddenstoelen waar water uit komt en ook net binnen in het gebouw een afgesloten speelruimte.

Ontbijt is prima. Eitjes in verschillende soorten te bestellen, fruit, zoete broodjes, boterhammen (ook bruin) en warme gerechten, zoals worstjes en noodles. In de avond en middag hebben we niet in het hotel gegeten.

Bedden zijn echt goed! Kamer ook, netjes en schoon. Elke dag nieuwe handdoeken. Voor 4 nachten 180eu betaald, zou zo teruggaan.

Datum van verblijf: februari 2020
Yodpetch Chainarong, Marketing van Sea Seeker Krabi Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Dear Valued Guest,

Thanks so much for your wonderful review and for recommending our resort of course. We do appreciate your feedback and sure many following travelers as well, so once more thanks very much for staying with us. We look forward to your next visit and remain with

Best regards

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooi, vrij nieuw hotel! Personeel is heel vriendelijk en maakt bij elke binnenkomst of wanneer je weggaat een kort praatje met wat je ga doen of heb gedaan! Oprechte interesse!
Kamers waren heel schoon en werden elke dag keurig schoongemaakt.

Het ligt achter een van de hoofdwegen van Ao Nang, tegen een berg.. wat voor een mooi uitzicht zorgt.

Enige waar je , op dit moment, rekening mee moet houden is dat ze in de straat bezig zijn met het bouwen van nog meer resorts! Hier gelukkig verder weinig last van gehad!

Datum van verblijf: februari 2020

Dear Valued Guest,

We hope to welcome you back to Sea Seeker Krabi Resort in the near future!

Warmest Regards,

Beoordeeld op 21 november 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier een fantastisch verblijf gehad. We hadden in eerste instantie 3 nachten geboekt en uiteindelijk 2 extra bijgeboekt.

- zwembad fantastisch
- sportruimte, niet groot maar prima
- vriendelijk personeel
- mooie ruime kamers
- leuk buffet om de dag

- ontbijt uitgebreid alleen voor de Europeaan geen ham/kaas of ander beleg
- teveel mensen die echt geen woord Engels spreken, hier moet echt aan gewerkt worden.
- prijzen zijn belachelijk duur, cola 80 Bath, blikje bier 120 bath.

Goed hotel, koop alleen je boodschappen bij de 7-Eleven om de hoek.

Datum van verblijf: november 2019
SeaSeekerKrabi, Manager van Sea Seeker Krabi Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2019

Dear Valued Guest,

Thank you for staying with us for 3 nights and extend 2 nights more. I am happy to hear that our property provided you with all necessary amenities and facilities to fully enjoy your time.

Kind Regards,

Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Nadat wij dit hotel geboekt hadden voor 1 nacht, zei de jongeman bij het uitchecken dat wij pas de dag erna uit moesten checken, wij hebben meteen gezegd dat dit niet klopt en hierna zei hij ook dat het in orde was. Wij hadden namelijk ook maar 1 nacht geboekt en deze bij aankomst met creditcard betaald.
Nou kwamen wij er een paar dagen later achter dat er een bedrag is afgeschreven van mijn creditcard voor die zogenaamde 2e nacht, die wij helemaal niet hebben geboekt. Hierna hebben wij meteen een beticht gestuurd en hierin beweren zij dat wij wel nog een tweede nacht hadden, en dat wij ook de pasjes niet hadden terug gegeven. Hier klopt dus helemaal niks van.
Wij hebben hier weer op gereageerd en krijgen nu geen reactie meer.
Heel erg jammer omdat het verder wel een prima hotel is, maar wat een slechte service.

Datum van verblijf: juli 2019
SeaSeekerKrabi, Manager van Sea Seeker Krabi Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to write a review about your stay.
I am sorry to find that your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies.
At Sea Seeker Krabi Resort, we strive to provide a superior service experience for every customer; Concerning your comment about our service, Your feedback is very important to us on implementing hotel service standard and we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

May i have more details about your booking, please kindly to send me directly to my email :qcim@panankrabiresort.com or qcim@seaskerkrabiresort.com

Warmest Regards,
Management Teams

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Net geopend nog een aantal werken in uitvoering, maar geen last van gehad. Leuk zwembad met togfe nogal dure poolbar, ruime nette kamers. Ontbijt is uitgebreid inbegrepen in de prijs. Geluidsisolatie van de kamers is slecht, ook naar zwembad toe. Douches ok. Bedden super. 40€ per nacht ok

Datum van verblijf: juli 2019
SeaSeekerKrabi, Manager van Sea Seeker Krabi Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019

Dear Johan,

I refer to your recent stay at our resort and thank you for your candid comment concerning your time at our property.We appreciate your sharing your concern, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Warmest Regards
Management Teams