“Heerlijk en Betaalbaar eten!”
Beoordeling van 11/1 Thaifood & Cocktail

11/1 Thaifood & Cocktail
Geclassificeerd als nr. 8 van 400 Restaurants in Ao Nang
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en Betaalbaar eten!

Het was heel rustig toen wij binnen kwamen om te lunchen! Mijn vriendin en ik bestelde de Corncrisp en de Panang Curry met kip. Dit was genoeg om te delen. Het was onwijs lekker en vriendelijk personeel! Echt een aanrader!

Een lunch voor omgerekend 320 B , incl ieder een drankje!

Datum van bezoek: maart 2020

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke autenthiek thais restaurant! Het lag vlakbij ons resort dus het was een kleine moeite om hier langs te gaan. We waren wat later op de avond maar het zat nog vol. Dit komt omdat er niet veel tafeltjes zijn. Na 5 min wachten konden wij aanschuiven. Een cocktail genomen die erg redelijk geprijsd waren. 130 bath hier vs 200 op de hoofdweg. Vooraf de spring rolls genomen en daarna de panang curry en stir fried chicken in chili. Heerlijk vers en erg smaakvol! Tot nu toe een van de beste autenthieke thaise gerechten gegeten! Ga gerust heen en als je moet wachten, zeker doen!

Datum van bezoek: februari 2020
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een sfeervolle tent met vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten voor een nette prijs. Het ligt in een zijstraat van de hoofdstraat. Wees er optijd bij, want het kan er erg druk zijn! Ze hebben wel heel leuk wacht bankjes gemaakt! Hier kan je rustig wachten met een drankje.

Datum van bezoek: februari 2020
8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Thais restaurant. Tijdens ons verblijf in Aonang diverse keren hier gegeten. Heerlijke Thaise gerechten tegen een zeer acceptabele prijs. Prettige en vlotte bediening. Af en toe wachten op een vrije tafel, maar nooit langer dan 20 minuten. Tijdens het wachten wordt je wel voorzien van een drankje. Heerlijk gegeten, echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Thais eten met veel keuze voor vegetariërs. Ook heel lekkere cocktails voor amper 130 BTH. Een echte aanrader in een rustige straat weg van de drukte.

Datum van bezoek: januari 2020
Bordin_p, Owner van 11/1 Thaifood & Cocktail, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Thank you for your kind review

Reizigers die 11/1 Thaifood & Cocktail bekeken, bekeken ook

In 11/1 Thaifood & Cocktail geweest? Deel je ervaringen!