ZenHotels.com
Orbitz.com
Beoordeeld op 19 augustus 2019

mooi hotel
goede kamer,netjes, goed bed
goed ontbijt, allles was aanwezig
parking vlakbij en binnen de muren van het hotel,
warm welkom van het personeel
zeer goed restaurant : lekker eten, goede wijn en een vlotte bediening.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 14 januari 2018

Hotel la maison rouge is een perfect hotel waar je lekker kan verblijven. De kamers zijn grote en heel schone. Mini-bar, airco, apart toilet en een comfortabel grote bed, kan je lekker uitrusten. In het restaurant kan je heerlijk frans gerechten eten en het ontbijt is goed. en een goed ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 februari 2017

Mooi hotel in prachtig gerenoveerd herenhuis langs hoofdbaan gelegen maar toch heel rustig. Eigen ommuurde parking. Ruime kamers met uitstekende bedden, toilet afgezonderd van badkamer. Heel vriendelijk personeel en eigenaar. Bovendien uitstekend restaurant. Centraal gelegen om verschillende bezienswaardigheden in omtrek te bezoeken. Enig klein minpuntje voor sommigen kan zijn dat er geen Nederlandstalige zenders op TV zijn

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 31 januari 2017

Na een bezoek aan Arras ideale plek om nieuwjaarsreceptie met etentje te houden onder vrienden. Rustig gelegen, parking genoeg, degelijke kamers en zeer vriendelijk personeel. Minpunt : veel vast tapijt en de gang rook naar slaap.
In de lobby was er een nieuwjaarsaperitief voorzien. Goeie champagne en wat hapjes. Het menu was zeer lekker en de wijnen in orde. Het ontbijt was ook goed. Keuze genoeg. Degelijk hotel. Wel zou ik daar als koppel alleen niet gaan op weekend.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit was een degelijk en goed hotel! Mooie kamer! Ontbijt was beetje teleurstellend. Want er was niemand aanwezig voor een bord of bestek te geven. Verder zeer rustige nacht gehad! Geen avondeten gegeten, dus kan ik niet beoordelen! Collega's hebben zeer goed gegeten!

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken