130 US$
Hotels.com130 US$
Priceline128 US$
getaroom.com138 US$
Beoordeeld op 31 januari 2017

Na een bezoek aan Arras ideale plek om nieuwjaarsreceptie met etentje te houden onder vrienden. Rustig gelegen, parking genoeg, degelijke kamers en zeer vriendelijk personeel. Minpunt : veel vast tapijt en de gang rook naar slaap.
In de lobby was er een nieuwjaarsaperitief voorzien. Goeie champagne en wat hapjes. Het menu was zeer lekker en de wijnen in orde. Het ontbijt was ook goed. Keuze genoeg. Degelijk hotel. Wel zou ik daar als koppel alleen niet gaan op weekend.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit was een degelijk en goed hotel! Mooie kamer! Ontbijt was beetje teleurstellend. Want er was niemand aanwezig voor een bord of bestek te geven. Verder zeer rustige nacht gehad! Geen avondeten gegeten, dus kan ik niet beoordelen! Collega's hebben zeer goed gegeten!

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 augustus 2016

Dit hotel werd erg mooi verfraaid, en heeft een voorbeeldig restaurant met dito personeel. De bredere omgeving is echter aan opfrissing toe, al bevindt het hotel zich in een ommuurde tuin. Maar de streek is nog steeds enigszins achtergesteld, al tracht het prachtige Louvre Lens hieraan te verhelpen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Heel hartelijke ontvangst. We boekten een standaardkamer via booking.com en kregen : Zeer ruime kamer met apart toilet, mooie badkamer, gangetje met minibar en dan kamer met extra divanbed. Leek wel kleine studio
Zeer hygienisch. Alleen jammer veel vasttapijt en de temperatuur in de kamer was iets moeilijker te regelen.
Prima restaurant , gezellige bar en uitgebreid uitstekend ontbijt;
Gratis parking bij het hotel.

Kamertip: Ideale stopover als je de streek verkent. Of voor kort weekendje weg;
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 2 december 2014

Het erf achter de poort naar dit hotel doet geen luxe vermoeden. Maar het restaurant is daar in tegen prachtig gedecoreerd. Het ontbijt en het diner zijn van hoge kwaliteit. De kamer zijn keurig, maar een tikkeltje goedkoop modern.

Datum van verblijf: augustus 2014