128 US$
Expedia.com130 US$
Agoda.com131 US$
getaroom.com138 US$
Beoordeeld op 7 augustus 2016

Dit hotel werd erg mooi verfraaid, en heeft een voorbeeldig restaurant met dito personeel. De bredere omgeving is echter aan opfrissing toe, al bevindt het hotel zich in een ommuurde tuin. Maar de streek is nog steeds enigszins achtergesteld, al tracht het prachtige Louvre Lens hieraan te verhelpen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Heel hartelijke ontvangst. We boekten een standaardkamer via booking.com en kregen : Zeer ruime kamer met apart toilet, mooie badkamer, gangetje met minibar en dan kamer met extra divanbed. Leek wel kleine studio
Zeer hygienisch. Alleen jammer veel vasttapijt en de temperatuur in de kamer was iets moeilijker te regelen.
Prima restaurant , gezellige bar en uitgebreid uitstekend ontbijt;
Gratis parking bij het hotel.

Kamertip: Ideale stopover als je de streek verkent. Of voor kort weekendje weg;
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 2 december 2014

Het erf achter de poort naar dit hotel doet geen luxe vermoeden. Maar het restaurant is daar in tegen prachtig gedecoreerd. Het ontbijt en het diner zijn van hoge kwaliteit. De kamer zijn keurig, maar een tikkeltje goedkoop modern.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 13 oktober 2014

prima hotel , perfect gelegen om Arras en het oorlogsverleden van WO I te bezoeken.
Ook het restaurant was heel goed. Lekker gegeten.
De kamers waren zeer proper, mooi en fijn afgewerkt.
De gehandicapte kamer was TOP !!
Douche perfect aangepast, de wastafel was aangepast..;

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 10 september 2014

Hélène en Loïc ontvangen de mensen bijzonder hartelijk en professioneel. Over de kamer niets anders dan lof. Goede afmetingen, schoon, goede badkamer en apart toilet. Het restaurant is goed en de bediening vlot en buitengewoon plezierig. Goede kaart en de wijnkaart gaat van 5 € voor een glas tot 700 € voor een fles. Dus een zeer ruime keuze. Op het ontbijt is niets aan te merken en gevarieerd. De ligging is gunstig om de omgeving te bezoeken. Het Louvre in Lens (gesloten op de dinsdag) is absoluut een must en de begeleide wandeling geeft een andere kijk op Lens. Veel mensen mijden het noorden van Frankrijk om met 120 km per uur naar het zuiden te rijden. Maar steden zoals Arras en Béthune zijn echt de moeite waard om te bezoeken. Wij komen zeker terug en dit hotel zal opnieuw onze uitvalsbasis zijn.

Kamertip: Kamer aan de achterkant is aan te bevelen.
Datum van verblijf: september 2014