“Klein restaurant, super bediening. Aanrader!!”
Beoordeling van Le garde manger

Le garde manger
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Saint-Haon-le-Chatel
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ober heeft de Franse kaart aan ons in zijn beste Engels uitgelegd en was zeer enthousiast. Lekkere rose champagne merk ‘7’ gedronken. 2x Carpaccio met frites + een creme brulee en tiramisu als toetje. De creme brulee was geweldig. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Carpaccio + dessert was €19,- P.p.
In de avonds langs de weg gezeten en geen auto langs zien komen, fijne rustige plek. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

26 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 10 p en kregen een plaats onder 2 parasols op 15 meter van het restaurant. De ober vond het fijn om zijn Engels te oefenen. Hij werkte stevig door vanwege de drukte. We namen het menu traditionelle. €17 voor drie gangen incl een goede wijn en karaf water. Heerlijke koffie was “on the house” omdat we “zo lang moesten wachten” (wat reuze meeviel). Kindermenu was een goed bord eten met kippepootjes en doppers en de lekkerste frietjes. 8 volw en 2 kinderen: €176

Datum van bezoek: juni 2020
26 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2020
1 week geleden beoordeeld

Datum van bezoek: september 2020
2 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: september 2020

In Le garde manger geweest? Deel je ervaringen!