“Inspiratieloos maar degelijk restaurant”
Beoordeling van La malle poste

La malle poste
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Taulignan
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat er geen misverstand over bestaan: de producten zijn eerlijk en van goede kwaliteit, maar voor de chef lijkt het een dagelijkse sleur. De entrecot is zonder saus of opsmuk, de portie bladsla is vers maar alleen een beetje besprenkeld met balsamico en de vettige frieten leken me op te lage temperatuur gebakken. Daarentegen een prima wijnkeuze uit de fles of een pichon, en goede speciale bieren van het vat.
Beslist niet duur wat de hele presentatie dan weer acceptabel maakt.
Maar wel jammer dat de chef geen ambities heeft, het zou met weinig kosten en moeite zo veel beter kunnen.

Datum van bezoek: juni 2019

11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de ligging aan de hoofdbaan kan je genieten van een gezellig terrasje onder de plataan. De eigenares is sympathiek en authentiek. Het concept is op basis van een menu die samenstelt uit vlees- en visgerechten. De prijs-kwaliteitverhouding is evenwichtig. De gerechten bevatten veel lokale ingrediënten op een eenvoudige maar lekkere manier geserveerd. De wijnkeuze is op dezelfde manier op gebouwd, eenvoudige maar lekkere wijntjes voor een correcte prijs. Dus goed gegeten en gedronken voor de juiste prijs.

Datum van bezoek: september 2018
17 augustus 2014 beoordeeld

Een mooie locatie in het karakteristieke dorp Taulignan. Maar helaas, de kwaliteit en de bereiding van de gerechten is ten opzichte van vorig jaar enorm gedaald. Dat is jammer. Wij hebben er slechts 1 keer gegeten op een zaterdagavond in juli. Het vlees (souris d'agneau) was smakeloos en niet warm. Dat is vreemd want volgens de kaart is de bereidingstijd 7 uur. Het nagerecht (moeilleux chocolat) was niet smeuïg maar heel droog en het stokbrood was van slechte kwaliteit.
De toerist wil een correcte prijs/kwaliteit verhouding, daar was hier geen sprake van!

Datum van bezoek: juli 2014
eric26770, Propriétaire van La malle poste, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2014

Geachte klant, Wij vinden het jammer dat je niet hebt genoten van dit jaar de lamsschenkels en fondant. Helaas lopen we uit de oven gedurende 1 ½ maand, dus we moeten doen wat we doen met een gasoven waarmee we niet de exacte temperatuur. Onze oven wordt volgende week gerepareerd, wij oprecht hopen dat we volgend jaar zouden we terug naar uw volledige tevredenheid te geven u uw vertrouwen.

12 augustus 2013 beoordeeld

Het restaurant ligt in het oude centrum van Taulignan. Het is mooi ingericht en heeft een terras op het zuidwesten. Er worden traditionele gerechten geserveerd. Alles is met zorg bereid. De bediening is correct en zeer vriendelijk. Een aanrader voor wie vakantie viert in Tauglinan!

Datum van bezoek: juli 2013
15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die La malle poste bekeken, bekeken ook

In La malle poste geweest? Deel je ervaringen!