“Menu aan heel fijne prijs”
Beoordeling van Le Baratin de l'Ardoise

Le Baratin de l'Ardoise
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Restaurants in Largentiere
Keukens: Frans, Pizzeria, Hedendaags
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
14 augustus 2018 beoordeeld

We bezochten dit restaurant met 6 volwassenen en 3 kinderen. De volwassenen kozen allemaal voor het menu (drie-gangen aan 16 euro). Bij elke gang was er keuze uit 4 gerechten. De gefrituurde aubergine was alvast erg lekker. De hamburger was lekker maar niet speciaal. Het nagerecht (een chocolade cakeje) heerlijk. Ook bij mijn gezellen geen klachten.

Het restaurant heeft bovendien een speelhoekje voor kinderen en onze 1-jarige schat werd heel vriendelijk behandeld.

Enkele dagen later passeerden we opnieuw en zagen we dat heel wat gerechten in het menu al vernieuwd waren. Vonden we verrassend en positief!

Datum van bezoek: augustus 2018

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en goed eten ..drie gang menu voor 15€ ..zeer verse groenten .. en hmmm heel de 3 gang menu is een aanrader .. buiten op het terras of binnen ..

Datum van bezoek: mei 2018
23 augustus 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan de Ardèche in dit restaurant 's middags gegeten.
We waren verrast dat er voor mijn vrouw een volledig glutenvrij dagmenu bestond.
In dit menu was er keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en wel VIJF desserts.
Ongelofelijk en voor een zeer economische prijs.
Ook het normale dagmenu was perfect en superlekker !!!

De kinderen hebben verse pizza's gegeten die enorm groot EN lekker waren. De vriendelijke bediening was top !!!

Kortom : aanrader !!!

Datum van bezoek: augustus 2017
3 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten met 11 personen, bijna allemaal het 'menu du jour' voor 14€. Lekker menu met voldoende keuze. Heel vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: mei 2016
28 april 2016 beoordeeld

De Bediening was prima, het 3 gangen menu was uitgebreid en alles was smaakvol
Klein terras maar binnen veel plek het zag er gezellig uit

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Le Baratin de l'Ardoise bekeken, bekeken ook

In Le Baratin de l'Ardoise geweest? Deel je ervaringen!