“Heel fijne en lekkere ervaring - TOP”
Beoordeling van Restaurant Da Vinci

Restaurant Da Vinci
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Maasbracht
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 augustus 2023 beoordeeld

Een fijne ontvangst, een oveheerlijk menu, betrokkenheid van personeel, wat kan een mens meer wensen?
Zeer originele en smaakvolle combinaties, een echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2023
    • Sfeer

28 april 2023 beoordeeld

Leuke ambiance, echt lekker eten en fijn personeel. Kwamen meerdere keren vragen of alles goed was. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: april 2023
8 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn naar Limburg afgereisd voor een weekend weg en de wens was om bij da vinci te gaan eten.
Wat een feest !!!!!
Hele prettige ontvangst en fijne gesprekken met de gastheer petro
Maar het eten…..
Wat was dat supergoed alles klopte ieder gerecht sublieme smaken als ik de foto’s zie proef ik het weer wat een fijne smaken
Wij gaan zeker weer heen!!!!!

Datum van bezoek: april 2023
11 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben fantastisch gegeten in dit heerlijke restaurant. De gerechten waren mooi opgediend op prachtig servies. Hele bijzondere kaviaarpotjes en mooi bowls voor bijgerechte. Wat een feest!

Datum van bezoek: maart 2023
27 februari 2023 beoordeeld

Zij verstaan het totaalplaatje van culinaire gastvriendelijkheid. Margo, haar partner en rest van personeel zijn uiterst vriendelijk.
Alle wensen worden vervuld zonder problemen, het woord NEEN bestaat er niet.
In een paar woorden: zo hoort het, al beseffen wij wat een werk hier achter zit.

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die Restaurant Da Vinci bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In Restaurant Da Vinci geweest? Deel je ervaringen!