“Geen woorden voor, perfect!”
Beoordeling van Restaurant Da Vinci

Restaurant Da Vinci
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Maasbracht
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag mijn 50ste verjaardag gevierd! Waar ga je dan heen? Naar Da Vinci
Ik heb zelf jaren lange top ervaring in de zwarte brigade, het is het een lust voor het oog om te zien hoe perfectie er uit ziet, alles klopt gewoon en het loopt als een Zwitserse horloge.
De aandacht naar de gast, de attentie naar details, niets word vergeten, en niets is te veel gevraagd.
Ik heb echt top gegeten, en voelde me echt jarig.
Dank aan De teams in de keuken en aan de voorkant.
Hopelijk tot gauw weer.

Datum van bezoek: maart 2022

19 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek. Oorspronkelijk geboekt voor een diner. Jammergenoeg was dat vanwege de maatregelen niet mogelijk maar konden we wel eerder komen. Om 13u werden we allervriendelijkst ontvangen en naar onze tafel begeleid. We zijn gestart met een glas champagne. Na het bekijken van de menu kaart viel al snel de keuze op het 5-gangen menu. Een uitstekende keuze bleek achteraf. Voordat we aan het menu begonnen zijn we eerst verrast met enkele kleine amuses en een prei-kerrie-piccalilly soepje...een topper. Ondertussen werd er een geweldig boek overhandigd met een zeer ruime keuze aan wijnen. Gelukkig werden we hierin geholpen en zijn we gegaan voor bijpassende wijnen. Het menu was absoluut top. Van hamachi tartaar naar tarbot naar kreeftenravioli om vervolgens over te gaan naar patrijs met zuurkool en spruitjes...(en ja die heb ik echt opgegeten al doe ik dat normaal niet )...en als nagerecht een top combinatie van appeltjes met witte chocolade. We hebben dit overheerlijke menu afgerond met een bakkie en friandises waaronder zelfgemaakte marshmallows...nomnomnom. Wij hebben absoluut genoten en komen zeker nog een, of meerdere keren, terug. Kort samengevat...Leuke sfeer, vriendelijk en leuk personeel, geweldig team en overheerlijk eten.

Datum van bezoek: december 2021
26 september 2021 beoordeeld

Elk jaar gaan wij in september naar een sterren restaurant, daar we nu vlakbij overnachten hebben we bij Da Vinci gereserveerd, het eten is heerlijk, ooh de gastheer verdiend een dikke pluim. moet wel zeggen dat ik het interieur een beetje sfeerloos vond.

Datum van bezoek: september 2021
24 september 2021 beoordeeld

Fantastische culinaire belevenis, in een geweldige relaxte sfeer, mooie combinaties van spijs en wijn, een echte aanrader, wanner komt die tweede ster terug ze verdienen het echt

Datum van bezoek: september 2021
3 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel gelezen en gehoord over dit restaurant en Chef Margot. Dus zelf ook gereserveerd voor een diner voor twee.
Je wordt vriendelijk ontvangen waarna je naar jouw tafel wordt gebracht. Een grote tafel voor twee couverts/gasten. Niet echt gezellig dus. Het had wel invloed op de sfeer die toch wel speciaal moet zijn in zo’n restaurant. Wij kozen voor een vijf gangen diner. Er werd ons eerst een amuse aangeboden. Daarna kwamen de gerechten. De medewerkers waren attent en vriendelijk, wij hadden niet anders verwacht in een ster-restaurant. De gastheer kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Wel zag je dat er duidelijk meer aandacht was voor vaste klanten. Zij kregen vaker een gang opgediend door chef-kok Margo. Het eten was overigens goed. De eerste twee gangen konden ons minder bekoren dan de volgende drie gangen. Maar dat is een kwestie van smaak. Wat verder opvalt: als je geen alcohol drinkt vindt men dat toch apart, geen wijn bij het eten. Maar de gastheer zorgde voor aparte non-alcoholische drankjes. Kortom, een echt ster-restaurant maar wij vinden De Leuf in Ubachsberg beter en je dineert daar in een meer sfeervolle omgeving.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Restaurant Da Vinci bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In Restaurant Da Vinci geweest? Deel je ervaringen!