“Lekker eten, idyllisch kader”
Beoordeling van Le Grand Jardin

Le Grand Jardin
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Baume-les-Messieurs
Keukens: Frans
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan de grotten en de abdij zagen we dit restaurantje. Gelukkig om 12u gereserveerd voor 19u want het zat direct vol. Een tafeltje te pakken gekregen op het terras met een prachtig uitzicht. Het eten was zeer lekker. We namen de menu 3 gangen : de garpazhio met geitenkaas, varkenshaasje met groentjes en een lekker dessert. Het eten en de presentatie is de vermelding van michelingids is het zeker waardig.

Datum van bezoek: september 2020

16 juli 2019 beoordeeld

Restaurant ligt erg idyllisch. Menu voor €22 genomen, voor en hoofdgerecht. Poulet smaakte verrukkelijk. Met 2 kinderen gegeten. Weinig voor kinderen op de menukaart. Uiteindelijk worstjes voor €16 gegeten. Deze smaakten overigens erg goed.
Je betaald wat meer maar zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: juli 2019
13 juni 2019 beoordeeld

Wij verbleven in Domblans en kwamen hier eten , het is een van de betere restaurants in de omgeving , het volstaat om naar de adviezen te kijken op tripadvisor.
De bediening is vriendelijk en de foie gras is er heel lekker, een aanrader is de fameuze poulet de Bresse Morilles.
Beaume les Messieurs staat op de lijst van : les plus beau villages de France.

een aanrader

Datum van bezoek: mei 2019
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier per toeval terecht voor koffie maar de lunch zag er zo goed uit dat we er ook hebben gegeten. Bediening was zeer behulpzaam met de Franse menukaart. De forel met aardappels en groente smaakte heerlijk, net als de koffie. Op deze drukke zomerdag leek reserveren wel gebruikelijk.

Datum van bezoek: augustus 2018
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het keteldal van Baume les messieurs ligt dit restaurant, direct tegenover de abdij. Het is een klein restaurant met aandacht voor de gasten. De menukaart biedt een variatie van vlees, vis, vegetarisch en natuurlijk zijn er menu's beschikbaar. Voornamelijk regionale gerechten staan op de kaart en dan met een moderne kwinkslag.

Het menu Saveur is zeer zeker de moeite waard. Zelf begonnen met een tartaar van vis (haddock): mooie portie, goede zure smaak, gegarneerd met gekonfijte ui en een paarse bloem. De steak was naar wens gebakken en werd geserveerd op een bed van gebakken groenten met een citroensmaak; mooie balans van smaken. De volgende kaasplank was met comté, morbier, een regionale schimmelkaas en een kaas gelijkend op camembert zeker de moeite waard. Afgesloten met een café gourmand maakte dit een vijf sterren diner voor locatie, bediening, prijs-kwaliteit en het diner zelf.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Le Grand Jardin bekeken, bekeken ook

In Le Grand Jardin geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.