“Heerlijk eten voor weinig geld”
Beoordeling van Risto Pizzeria Grano

Risto Pizzeria Grano
Geclassificeerd als nr. 2 van 59 Restaurants in Riposto
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juli 2018 beoordeeld

Een restaurant waar de pizza's erg lekker zijn! Er is veel keuze in pizza's en de prijzen zijn hier gemiddeld tussen de €5 en €8. Je kunt kiezen tussen een 'kleine' en 'normale' pizza. De 'normale' pizza is heel groot!! Qua desserts hadden we een keuze tussen een citroensorbet en een pistache-cacao taartje. Ondanks dat de keuze beperkt was smaakten beide desserts erg goed.

16 november 2017 beoordeeld

Volgens mij is het van oorsprong vooral een afhaalpizzeria maar er zit een restaurantgedeelte naast. Het is er onwijs gezellig, daarom verbaasde het dat het niet erg druk was (misschien het seizoen). Het eten was ontzettend lekker, net als de wijn. Let wel op: de 'normale' pizza is voor de gewone eter echt genoeg, de grote pizza is heeeeel groot ;-) heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en de prijs is super. Echt een aanrader!

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon naar binnen lopen bij de afhaalbalie. De patron knikt vriendelijk en gebaart je naar het restaurant gedeelte: typisch Italiaans. Echt hele lekkere en vooral GROTE pizza’s Euro 6,50 - 10, die je mogelijk niet helemaal opkrijgt. No problemo: de vriendelijke ober vraagt in goed Engels of je een pizzadoos wilt voor Takeaway. Doen! Want dan heb je later ook nog wat. Gaan eten hier !

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bizar goedkoop voor de hoeveelheid en kwaliteit die je krijgt. Ook erg gezellig zitten en leuk personeel!

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte pizzeria! Nr. 4 van alle restaurants in Riposto en dat is het ook zeker waar! Erg veel keuze uit pizza's. Ik list zelf geen tomatensaus dus ik vond het erg fijn dat er een ruime keuze is aan pizza's zonder tomatensaus! Erg lekker gegeten!

Reizigers die Risto Pizzeria Grano bekeken, bekeken ook

Riposto, Province of Catania

Riposto, Province of Catania
Giarre, Province of Catania

In Risto Pizzeria Grano geweest? Deel je ervaringen!