“Mooi hotel bijzondere tuinen matige gastvrijheid”
Beoordeling van Donna Carmela - Ristorante

Donna Carmela - Ristorante
Geclassificeerd als nr. 6 van 64 Restaurants in Riposto
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, uiterzonderlijke mooie tuin met uitzicht op zee en op de Etna. We arriveerden vroeg en mochten bij het zwembad zitten maar werden verder aan ons lot overgelaten. Tijdens inchecken bleken we andere kamer toegewezen te hebben gekregen dan geboekt (geboekt was kamer met uitzicht). Kamer zou een upgrade zijn maar had geen uitzicht, tapijt had vlekken en ook de badkamer was basic. Enkel dag later konden we andere kamer krijgen (verblijf was maar 2 nachten...). Upgrade vervolgens naar suite dag erna was mooie kamer met mooit uitzicht. ‘s Avonds helaas geen water en midden in de nacht noodverlichting door uitvallen electriciteit. Werd volgende ochtend opgelost (zonder excuses voor ongemak helaas). Voor het eten (zowel lunch als diner) kwam kwaliteit niet overeen met de prijs (te duur, niet bijzonder) en bediening matig (haastig, onvoldoende, ongeïnteresseerd). Niet overeenkomstig de vermelding van de Michelingids 2015. Advies voor Gids voor Etna was uitstekend! Ondanks de mooie locatie en faciliteiten van het hotel zouden we vanwege matige gastvrijheid en inadequate reactie op de ondervonden problemen voor deze locatie niet opnieuw kiezen.

DonnaCarmela, Responsabile relazioni con la clientela van Donna Carmela - Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Geachte meneer Rob K,

we willen uw bedanken voor uw recensie,en uw tijd die u aan ons
heeft besteed.Uw heeft gescheven in uw recensie dat u in de ochtend bent aan gekomen,en uw kamer was nog niet klaar(we kunnen de check in garanderen om 14 uur)
uw werd door mij persoonelijk weg gebracht naar het zwembad,om uw een welkom drankje aan te bieden.Vòòr 14 uur hebben wij uw kamer laten zien.We hebben uw een free upgrade in een suite aangeboden,maar dat vondt uw ook geen optie(.De kamer die uw had geboekt was een standaard kamer)In tegenstelling wat uw schrijft,de receptie was erg beschikbaar om uw een andere kamer aan te bieden voor de tweede nacht in een lodge met een relax buiten bad een uw heeft ons daarvoor bedankt en u leek erg voldaan.
Daarom zijn wij erg verbaast om te lezen dat uw ons "matig gastvrij"vindt.
Helaas in die nacht was het uitvallen van electriciteit voor de hele omgeving in Carrubba en de noodverlichting ging daarom aan.We verbazen ons dat niemand excuses heeft aangeboden voor dit ongemak.
We vinden het erg jammer dat uw een negatieve ervaring in het restaurant heeft
gehad en we vinden het dubbel zo jammer dat uw er niet met de receptie over heeft gehad om er iets aan te kunnen doen.

We hopen uw nogmaals te mogen verwelkomen om uw mening te veranderen over DonnaCarmela. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en blijf volledig beschikbaar voor meerdere informatie.
Vriendelijke groet

Sharon Monaco
Guest Relation Manager

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een aanrader om lekker te eten waarbij de prijs-kwaliteit ideaal is. Hierbij is het onnodig om je hotel te verlaten om op zoek te gaan naar andere restaurants in de buurt.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je naar dit hotel/restaurant rijdt denk je echt waar kom ik terecht. De weg naar toe is ronduit slecht. Overal ligt troep, plastic en andere rotzooi. Eenmaal binnen de poorten van Donna Carmela weet je niet wat je ziet. Een prachtige plek, mooi terras, bijzonder vriendelijk personeel en uistekend, nee perfect eten. Een voorgerecht met aubergine heb ik nog nergens zo lekker gegeten als hier. De wijn een toppertje, hoofdgerecht nagerecht uitstekende kwaliteit. De sfeer fantastisch. Echt een superplek. De prijzen zijn behoorlijk hoog.

1 september 2016 beoordeeld

Zeer vers met lokale producten en eigen creaties
Geen grote porties, met ook light versies mogelijk
Lekkere wijn
Goede bediening

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk diner hier gehad. Lekker zen-plekje met uitstekende keuken. Gekozen voor 7 gangen met wijn-arrangement (€85) en zeker niet teleurgesteld!

Reizigers die Donna Carmela - Ristorante bekeken, bekeken ook

Giarre, Province of Catania

In Donna Carmela - Ristorante geweest? Deel je ervaringen!