“Restaurant met mooie gerechten en lekkere wijnen”
Beoordeling van Donna Carmela - Ristorante

Donna Carmela - Ristorante
Geclassificeerd als nr. 6 van 64 Restaurants in Riposto
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een aanrader om lekker te eten waarbij de prijs-kwaliteit ideaal is. Hierbij is het onnodig om je hotel te verlaten om op zoek te gaan naar andere restaurants in de buurt.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je naar dit hotel/restaurant rijdt denk je echt waar kom ik terecht. De weg naar toe is ronduit slecht. Overal ligt troep, plastic en andere rotzooi. Eenmaal binnen de poorten van Donna Carmela weet je niet wat je ziet. Een prachtige plek, mooi terras, bijzonder vriendelijk personeel en uistekend, nee perfect eten. Een voorgerecht met aubergine heb ik nog nergens zo lekker gegeten als hier. De wijn een toppertje, hoofdgerecht nagerecht uitstekende kwaliteit. De sfeer fantastisch. Echt een superplek. De prijzen zijn behoorlijk hoog.

1 september 2016 beoordeeld

Zeer vers met lokale producten en eigen creaties
Geen grote porties, met ook light versies mogelijk
Lekkere wijn
Goede bediening

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk diner hier gehad. Lekker zen-plekje met uitstekende keuken. Gekozen voor 7 gangen met wijn-arrangement (€85) en zeker niet teleurgesteld!

11 juli 2015 beoordeeld

Als laatste stop op onze reis kwamen we hier terecht. Zowel de lunch als het diner was van voortreffelijke kwaliteit. De keuze aan wijnen per glas zeer uitgebreid, de service voortreffelijk. Zijn prijs waard.

Reizigers die Donna Carmela - Ristorante bekeken, bekeken ook

Giarre, Province of Catania

In Donna Carmela - Ristorante geweest? Deel je ervaringen!