“Lekker restaurant(je)”

Geclassificeerd als nr. 4 van 64 Restaurants in Riposto
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 oktober 2018 beoordeeld

Bij toeval achter dit restaurant gekomen, want we logeerden een paar kilometer verderop, zonder restaurant. Echt een leuke zaak. Het meisje in de bediening was heel schuchter, maar dat geeft ook wel weer direct een hoge gunfactor. Haar Engels was slecht, maar uiteindelijk kwam alles goed. En we hebben ontzettend lekker gegeten. Heel goed doordachte en uitstekend klaargemaakte producten, Gewoon helemaal af. Helaas was het weer te slecht om buiten te eten.
Het was twee keer rustig in de zaak en dat begrijp ik eigenlijk niet. Hij verdient beter.

Datum van bezoek: oktober 2018

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant in Riposto. Voor het eerst sinds 3 dagen op Sicilië eindelijk het wow-gevoel bij het proeven van de gerechten.

Een fantastisch viergangen menu voor €25 en heerlijke toetjes.
Alleen de verse vis voor €65 per kg vonden wij buitensporig duur, maar daar hadden wij zelf niet goed opgelet. Los hiervan een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven in san leonardello en wilden in de buurt lunchen. Op de bonnefooi rijden is niet verstandig want alles ligt verspreid en echte centra zijn er niet. Gekozen voor dit restaurant in rustige straat. Leuke kaart met verse pasta s. carbonare en spaghetti op zn palermo’s. Lekker, goed bereid. Ze schenken ook lekkere huiswijn, fijne apperol spritz en goede koffie. Niet goedkoop, maar net an z n prijs waard. Zouden we terugkeren? Ik twijfel. Iets van de prijs af. Dan wel.

Datum van bezoek: juli 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens reviews vermoedelijk wel goede zaak. Wij hebben het echter niet getroffen. Electriciteit op terras viel uit. We werden vriendelijk verzocht om in een kokend heet restaurant plaats te gaan nemen. We hebben heel lang op ons eten moeten wachten. Ik vermoed dat de zaakvoerders door de wet van Murphy werden getroffen. Misschien toch nog eens een kans geven.

Datum van bezoek: juli 2018
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in tuin. Mooie bereidingen. Goed verzorgd. Wij hadden heerlijke tonijn en pasta vongole.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die MARRICRIU Trattoria Gourmet bekeken, bekeken ook

Giarre, Province of Catania

Giarre, Province of Catania
Riposto, Province of Catania

In MARRICRIU Trattoria Gourmet geweest? Deel je ervaringen!