“Wet van Murphy?”

Geclassificeerd als nr. 4 van 64 Restaurants in Riposto
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens reviews vermoedelijk wel goede zaak. Wij hebben het echter niet getroffen. Electriciteit op terras viel uit. We werden vriendelijk verzocht om in een kokend heet restaurant plaats te gaan nemen. We hebben heel lang op ons eten moeten wachten. Ik vermoed dat de zaakvoerders door de wet van Murphy werden getroffen. Misschien toch nog eens een kans geven.

Datum van bezoek: juli 2018

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in tuin. Mooie bereidingen. Goed verzorgd. Wij hadden heerlijke tonijn en pasta vongole.

Datum van bezoek: juni 2018
19 november 2017 beoordeeld

Omdat het restaurant van onze Agritursmu die dag gesloten was, kregen wij de tip om naar Trattoria Marricriu te gaan. Siciliaanse specialiteiten.
Wij genoten zo zeer van een eenvoudige maar speciale lunch dat wij later op de dag met vrienden nogmaals naar hetzelfde restaurant gingen voor een diner.
Wij werden begroet als oude bekenden en hebben weer genoten.

Datum van bezoek: november 2017
2 oktober 2017 beoordeeld

Deze trattoria heeft een gezellig tuinterras, weliswaar zonder zicht op zee maar wel netjes afgeschermd van alle drukte. De kaart is gevarieerd en prijselijk. Onze hoofdschotel was tonijn en die was lekker prima bereid! Het dessert, een semifreddo, heerlijk! De patron-kassier kon wat vriendelijker zijn, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de meertalige jonge dame die op haar eentje voor de bediening instond! Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten , we gaan in een iets mooier restaurant binnen maar het eten viel een beetje tegen .we waren 2 dagen eerder ook al in deze stad gaan eten in een minder mooi restaurant maar daar was de keuken merkelijk beter

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die MARRICRIU Trattoria Gourmet bekeken, bekeken ook

Giarre, Province of Catania

Giarre, Province of Catania
Riposto, Province of Catania

In MARRICRIU Trattoria Gourmet geweest? Deel je ervaringen!