“AANRADER”
Beoordeling van Vico Astemio

Vico Astemio
Geclassificeerd als nr. 5 van 64 Restaurants in Riposto
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er twee keer geweest tijdens ons twee weken-durende vakantie. Gelegen in een steegje. Heerlijke Siciliaanse keuken met een heel vriendelijke ober

Datum van bezoek: juli 2018

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet vangen door toeristenvallen. Ga meteen hier naartoe. Zalige inrichting, super vriendelijke en snelle bediening. Het eten... Kwaliteit! Verwacht geen gigantische porties maar wel kwaliteit met een glimlach!

Datum van bezoek: oktober 2017
9 augustus 2017 beoordeeld

Een goede optie om te bezoeken als je in de buurt van Riposto bent. Een van de betere restaurants in dit stadje.

Datum van bezoek: augustus 2017
28 juli 2017 beoordeeld

Restaurant was op zaterdagavond eigenlijk vol, maar door te schuiven met reserveringen, konden we toch plaats nemen. Hebben echt genoten van een heerlijk diner, zonder couvertheffing en met amuse en digestief gratis. Was druk, maar de serveerster was zeer capabel en aardig. Echt aanrader. Tonijnsteak was de beste die ik heb gegeten!

Datum van bezoek: juli 2017
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na te hebben gegeten in Glas, om de hoek van dit restaurant, is deze ervaring om te janken. Eten is redelijk, service is matig tot slecht. Je zit daar en niemand merkt je op. De eigenaar, man in te ruim overhemd, ergens in de 60 jaar, chagrijnig in de uitstraling, druk met de phone verdient niet de klantvriendelijke schoonheidsprijs. De obers doen hun best, maar helaas. Een gemiste kans. Kansloos. Restaurant Glas is vele malen beter. Een dikke pluim voor dat restaurant. Voor dit restaurant een teleurstellende beoordeling. Doe er je voordeel mee.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Vico Astemio bekeken, bekeken ook

Giarre, Province of Catania
Riposto, Province of Catania

In Vico Astemio geweest? Deel je ervaringen!