Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
47 personen bekijken dit hotel
Expedia.com
500 US$
View deal
Gratis annuleren tot 22/05/21
Hotels.com
500 US$
View deal
Gratis annuleren tot 22/05/21
Hurb
500 US$
419 US$
View deal
BESPAAR 81 US$
Gratis annuleren tot 22/05/21
Booking.com467 US$
Orbitz.com500 US$
eDreams467 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.594)
Beoordelingen filteren
4.594 resultaten
Waardering van reizigers
2.259
1.064
577
355
339
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.259
1.064
577
355
339
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.594 beoordelingen
Beoordeeld op 9 mei 2019

Dit pas 2 jaar oude hotel is ons goed bevallen. Al op Linden Airport een ontvangst i.v.m. het transport richting het hotel.
Wel even wennen aan het enorm grote casino midden op de begane grond waar alle restaurants omheen liggen en dat zijn er veel. Wel vermakelijk om dit alles te aanschouwen.
Merendeel van de restaurants dient via de open table app gereserveerd te worden. Dit kan via iPad op de hotelkamer waar overigens alle zaken op geregeld dienen te worden. Wel even rekening mee houden vooral op de dag van aankomst. Al is er in het visrestaurant meestal voldoende plek.
Er is enorm veel keuze in het soort eten: waaronder mexicaans, steaks, vis, mediterraans en een buffet restaurant waar 's ochtend ook het ontbijt wordt geserveerd.
Ontbijt halen kan ook bij de Starbucks in het hotel.
De zwembaden zijn prachtig aangelegd met voldoende toiletgelegenheden en veel horeca aanbod (snacks, salades, cocktails, restaurantjes). Verder kun je bij diverse punten handdoeken halen en vers water uit gekoelde watertanks. Enorm veel bedden beschikbaar op het strand.
Er is een pendelbus van het hotel tussen de diverse hotelonderdelen (Rosewood, Grand Hyatt) naar de Golfbaan.
Taxi naar het centrum van Nassau kost ongeveer $ 30 incl tip en is makkelijk bij de ingang van het hotel te regelen.
Het is niet goedkoop in het hotel, maar dat is het nergens op het eiland!
Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
2  Bedank RobertNimma2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 mei 2019

Het is echt wel een mooi hotel, er zijn wel verbeterpunten noodzakelijk.
de hotel rekening zit vol met fouten, te veel belast. Bij de receptie heeft men al wat gecorrigeerd maar bij thuiskomst zie ik nog steeds fouten.
de restaurants moet je echt ruim van te voren reserveren anders is er geen plek. en dan bedoel ik dagen van te voren! verder is eten en drinken buitensporig duur.
let op met taxis op het eiland , maak duidelijke afspraken met de taxi's want zij proberen echt te veel te belasten. geen een taxi heeft een meter, het zijn allemaal prive personen die maar wat doen.
verder wel heel goed dat het hotel een eigen kleine ferry heeft waarmee je naar een klein eilandje tegenover het Hotel kunt varen waar je met Dolfijnen en Roggen kunt zwemmen.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank dennissK5566CK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Schone en ruime kamer, netjes. Wat tegenvalt is dat je voor alles in het hotel en het zwembad flink moet betalen. De restaurants zijn zeer prijzig. Haaien aaien kan niet en naar de schildpadden en roggen kost iets van 80 dollar per persoon. Lawaaiige receptie door de nabijheid van het casino. Daardoor slecht verstaanbaar. Wat ons ook tegenviel is dat er bij de incheck gelijk 200 dollar per kamer per nacht van je creditcard wordt afgeschreven. Bij ons lukte dat niet en we kwamen zonder dat het hotel niet in ook al waren de kamers vooruitbetaald. We hebben toen voor Nederlandse tijd midden in de nacht in het weekend een ophoging van de creditcard moeten regelen. :_(((

Kamertip: Er zijn kamers met zeezicht en met balkons waar je wel of niet op kunt zitten
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank joosth452
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 november 2017

Net nieuw geopend resort op prachtige lokatie aan denk wel mooiste strand. Goed tot zeer goed eten, mooie zwembaden, comfortabele kamers met in algemeen goede service. Met name Stix noodle bar is aan te raden, ook dankzij extreem goede service management

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank MarKatVEG
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandHyattBahaMar, Manager van Grand Hyatt Baha Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2017

Beste MarKatVEG:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons resort te beoordelen.

We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van je recente ervaringen bij Grand Hyatt Baha Mar. We zullen je vriendelijke woorden delen met de chef-kok van Stix.

Het was een plezier om bij ons te blijven. We kijken uit naar de mogelijkheid om u binnenkort opnieuw te verwelkomen.

Beste wensen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 22 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
00gc, Manager van Grand Hyatt Baha Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken