19 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 699
getaroom.comUS$ 734
1.303 - 1.308 van 1.343 beoordelingen
Beoordeeld op 2 maart 2017

Kamertip: Ocean Front Suite if you can afford it!
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
SPAatSeafire, General Manager van Kimpton Seafire Resort + Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2017

Beoordeeld op 11 februari 2017

Datum van verblijf: januari 2017
SPAatSeafire, General Manager van Kimpton Seafire Resort + Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2017

Beoordeeld op 2 februari 2017 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 26 januari 2017

• Reistype: Reisde voor zaken
SPAatSeafire, General Manager van Kimpton Seafire Resort + Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2017

Beoordeeld op 2 januari 2017

Kamertip: Wait a year until the staff has experience
Datum van verblijf: december 2016