Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Prima ervaring

Door de Corona crisis helaas deze keer maar 2 duiken kunnen maken met Dive Safaris. 3 jaar ... meer lezen

Beoordeeld op 28 maart 2020
riens70
Vlissingen, Nederland
via mobiele applicatie
Goede duikschool

Meerdere keren gedoken bij dive safari’s. Prettige mensen die de mooie duikplekken weten te vinden ... meer lezen

Beoordeeld op 12 december 2019

vanaf 92,31 US$
vanaf 187,19 US$
vanaf 56,42 US$
Beoordeeld op 12 december 2019

Meerdere keren gedoken bij dive safari’s.
Prettige mensen die de mooie duikplekken weten te vinden. Volgende keer zeker weer dive safari’s.

Datum van activiteit: november 2019
divesafaris474, Owner van Dive Safaris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2019

Dank je wel Barry, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en dank je wel voor je complimenten!
Fijn dat je genoten hebt van de duiken en wie weet misschien zien we je nog eens terug op het eiland en kom je nog eens een duikje met ons doen.
Dus we zullen zeggen misschien tot ziens!

Beoordeeld op 11 november 2019

In de periode mei tot en met november 2019 heb ik 18 duiken gemaakt bij deze duikschool.
Henri en Helmi zijn de Nederlandse eigenaren en zij doen er alles aan om het de duiker zo goed mogelijk naar de zin te maken. De service is uitstekend als het gaat om afspraken maken, maar ook als ik door mijn werk een afspraak moest annuleren.
Henri brengt je naar de mooiste duiklocaties en weet veel over de achtergronden van die locaties te vertellen.
Veiligheid staat zoals het hoort voorop bij deze duikschool. Je krijgt dan ook een uitgebreide briefing en de duikers die al langere tijd niet meer gedoken hebben kunnen voor een klein bedrag eerst een skills update doen in het zwembad van de duikschool. Tijdens de duiken heeft Henri aandacht voor de limieten om niet in deco te geraken.
Je kunt hier terecht voor alle PADI opleidingen, inclusief de instructeursopleiding. Kortom, voor elk wat wils.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een geweldige tijd bij deze duikschool heb gehad. Hallo, Henri en natuurlijk medewerker Trevor, ontzettend bedankt hiervoor.
René

Datum van activiteit: november 2019

Hoi Rene!
Dank je wel voor het schrijven van een review en je voor je complimenten!
Fijn dat je er zo van genoten hebt en dat je een fijne tijd bij ons hebt gehad, het was voor ons een plezier om je mee te nemen en je hier de duikstekken te laten zien.
Hopelijk kom je nog eens terug naar het eiland en wil je nog een keer met ons duiken, dat zou leuk zijn.
Voor nu nogmaals onze dank en wie weet misschien tot ziens!

Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Fijne aan divesafaris is dat je de eerste oefeningen doet in een zwembad. Vervolgens ga je een duik maken in het open water.
Bij verschillende andere duikscholen langs geweest en die gingen meteen het open water op daarvoor.
Vriendelijke en professionele Nederlandse instructeur

Datum van activiteit: juli 2019
divesafaris474, Owner van Dive Safaris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Dank je wel voor je review Denise en fijn te horen dat je het leuk hebt gevonden en ondertussen zijn jullie alweer terug geweest voor een 2 duikje!

Wie weet zien we jullie nog een keer terug, zou leuk zijn...

Beoordeeld op 9 mei 2019 via mobiele applicatie

Voor mijn eerste open waterduiken gekozen voor de Nederlandse duikschool van Henry en Helmie. Via de mail al veel contact gehad over de mogelijkheden en mijn wensen. Op SXM met Brabantse hartelijkheid ontvangen. Mijn duikspullen kon ik ter plekke in bewaring geven. In totaal 6 fantastische afwisselende duiken gemaakt onder de professionele leiding van Henry. Geen consessies op het gebied van veiligheid en alles in eigen tempo en ontspannen sfeer kunnen doen. Volgende keer zeker weer naar Dive Safaris Sint Maarten!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 7 februari 2019 via mobiele applicatie

Ik heb vandaag op aanraden van vrienden gedoken bij deze duikschool. Na vele mindere ervaringen tijdens het duiken voelde ik me hier helemaal op mijn gemak. Ze hebben veiligheid hoog in het vaandel staan. Duidelijke briefingen waar het bij andere scholen nog wel eens aan scheelt of gewoon achterwege worden gelaten. Als ik weer terug kom op het eiland ga ik zeker weer hier duiken. Dankjewel voor de leuke en mooie dag.
Groetjes Marcel

Datum van activiteit: februari 2019
divesafaris474, Owner van Dive Safaris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Dank je wel Marcel dat je voor ons een mooie review hebt geschreven, we waarderen dit echt!

Het is al wel even geleden, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen en belangrijk is in ieder geval dat je ervan genoten hebt, wij vonden het ook leuk dat je met ons een duikje hebt gemaakt.

En wie weet zien we je nog eens terug op het eiland!

Nogmaals onze dank!