40 personen bekijken dit hotel
Renaissance Hotels
431 US$
Gratis annuleren tot 30/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
431 US$
Hotels.com431 US$
Booking.com444 US$
Trip.com501 US$
Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel ten midden van san Juan , hartelijk personeel , Het hele hotel straalt luxe uit , de kamers zijn fantastisch mooi met strandzicht , maar de zwembaden zijn ook te gek .
Casino in het hotel en leuke locale winkels op loopafstand , aan de overkant kan je heerlijk ontbijten .

Datum van verblijf: september 2015
Mike R, Manager van La Concha Renaissance San Juan Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2016

As we strive to provide our guests with an exceptional service and hospitality, we are delighted to read you had a memorable experience. For future reservations and the best available rate for your next stay at La Concha Resort, you can contact us directly by calling 1-866-888-1958.

Always at your service,
Mike Rivera
Hotel Manager
mirivera@laconcharesort.com

Beoordeeld op 4 november 2015

Een prachtige plek om te relaxen
Mooie zwembaden met geweldig uitzicht. Zoals de infinity pool
Schitterend uitzicht vanuit je hotelkamer, vraag om zeezicht
Lekker ontbijt
Zeker een plek waar je dolgraag wil terug komen

Kamertip: Zeezicht vragen als je aankomt. Daar doen ze niet lastig over
Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Mike R, Manager van La Concha Renaissance San Juan Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2015

Thank you for taking the time to provide us with feedback that lets us know what we are doing right for our guests. Should your future travels bring you back to Puerto Rico, we hope you choose La Concha Resort as your hotel destination. For future reservations and the best available rate for your next stay with us, you can contact us directly by calling 1-787-977-3399.

Always at your service,
Mike Rivera
Hotel Manager
mirivera@laconcharesort.com

Beoordeeld op 24 oktober 2014

Genoten van een heerlijke week luxe , mooie ligging aan beide kanten .
Uitzicht over het water en het strand en toch midden in het gedruis van san Juan .
Ga hier zeker nog een keer naar terug om te genieten van al die luxe en al het voortreffelijke personeel .

Kamertip: Ga iets hoger zitten ivm het uitzicht op het restaurant en de kamers aan het zwembad/restaurant zijn vooral in het weekend luidruchtiger .
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 20 oktober 2014 via mobiele applicatie

Afgelopen september 1 week verbleven in het prachtige la
Concha resort!! Echt een aanrader!prachtige kamers en heerlijke bedden.
Zwembaden waren top en het personeel ook. Felix & Daniël & estaban zeer bedankt voor de
Goede service en jullie zien ons zeker snel terug!!

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 19 oktober 2014

Het hotel gelegen in een gezellige wijk van San Juan.Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.
De kamers zijn trendy en ruim van opzet.
Aan een mooi strand gelegen.
Het resort is in het weekend druk bezocht door trendy mensen die er heen komen voor het casino en bar met live muziek.
Ik zal hier zeker terug gaan komen bij mijn volgende bezoek aan San Juan.

Kamertip: kamers met zeezicht zijn wat rustiger dan stad of resort zicht
Datum van verblijf: oktober 2014