Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
6 personen bekijken dit hotel
Priceline
US$ 445
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 07/10/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
US$ 441
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 06/10/22
Traveluro
US$ 395
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 445
Expedia.comUS$ 441
TravelocityUS$ 441
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (8.146)
Beoordelingen filteren
8.146 resultaten
Waardering van reizigers
2.888
2.696
1.356
717
489
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.888
2.696
1.356
717
489
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 8.146 beoordelingen
Beoordeeld op 15 mei 2013

We verbleven er met twee Belgische gezinnen einde maart 2013. Slechts drie dagen, helaas waren we hier allen blij om. De stemming was unaniem...niet voor herhaling vatbaar. Het begon al bij onze late aankomst, na twee vermoeiende vluchten. Zonder iets te zeggen werd ons de sleutel van een andere kamer aan de achterzijde van het hotel meegegeven. Na veel discussie en front office directeur erbij gehaald te hebben, kwam het er eindelijk uit. Ze hadden onze topkamer met Kingbed and frontaal zeezicht weggegeven voor vannacht. Ook al hebben we de bevestiging meermaals per email gehad en direct contact. Ze wilden de kids zelfs op luchtmatrassen leggen op de grond, nog nooit gehoord in een 5-sterren-hotel. En dan boekten wij nog hun topkamer?! Ook al probeerde hun vriendelijke directeur het later goed te maken, het beeld was gevormd. Waarom pas excuses als je zelf niet toegeeft, eerst werden alle foute argumenten bovengehaald! Het eten is overigens van lage kwaliteit, lunch valt bij ons onder fast food. Voor een degelijke koffie mag je in lange rijen staan bij een Starbucks beneden in het hotel (met eigenlijk nog het beste aanbod van gans het hotel). De wind raast overal door het hotel gezien de irritante aard van de constructie en bij regenval staat de hele lobby en bar onder water. (komt gewoon onder de profielen door). Hun steakhouse vraagt dikke prijzen en helaas staat de kwaliteit nooit in zelfde verhouding. De bar en volledige beneden verdieping is heel koud en kil aangekleed met zwakke bediening die pas start tegen 11.30. (Ook al zit die helemaal vol met klanten door extreme regenbuien.) De service wordt niet aangepast. Geen bar gevuld op de kamer (alles leeg) en als je belt voor roomservice brengen ze geen sterke drank. Coktails mag je zelf gaan halen beneden,...De jonge dames die het entertainment voor kids organiseren, zijn ook niet echt vriendelijk/warm te noemen. Bijv/ als je kan inschrijven vanaf 10.00 voor een hunt, kom dan niet om 9u50 bij hen aan (vriendelijk verklarende dat mijn zoontje tennis zou hebben om 10.00), je wordt meteen de laan uitgestuurd. Haal hem dan maar even uit de les en kom terug. Kortom...zoek je klasse, goede service en aangename sfeer en juist publiek, blijf hier weg! Het spijt me echt dit te moeten zeggen.

Datum van verblijf: maart 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ellen V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 19 september 2011

De ligging van het hotel is niet handig ... Je moet een taxi nemen naar de meeste plaatsen.
We waardeerden ons zelf op naar een suite, maar het is echt het extra geld niet waard, je krijgt enkel een grote woonkamer met kitchenette en een zeer oninspirerend decor.
Het ergste van dit hotel is de harteloze service.
Het poetsteam nam per ongeluk een van mijn korte broeken mee die was gewikkeld in een handdoek.
Niet alleen kreeg ik die niet terug, maar het personeel heeft niet eens zijn excuses aangeboden!

Bedank Kanwalkwilltravel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.in. De oorspronkelijke versie bekijken
Nitzamarie-Escalera, Coordinator van Caribe Hilton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2011
Google-vertaling

Thank you for your review of our property. We're very sorry that we misplace your shorts, this is unacceptable. Thank you for the feedback.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
joselinelopezvela, Guest Relations Manager van Caribe Hilton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
joselinelopezvela, Guest Relations Manager van Caribe Hilton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
joselinelopezvela, Guest Relations Manager van Caribe Hilton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken